Инструкции за употреба и често задавани въпроси за Прахосмукачка-робот X-PLORER SERIE 95 ANIMAL RR7975WH
10 пъти по-мощна* за представяне, което може да се справи с всяко предизвикателство в почистването
Прахосмукачката-робот Rowenta X-plorer Serie 95 Animal е решение, което променя представите за почистването на дома като ви предоставя цялото удобство на автоматичното почистване, съчетано с отстраняване на замърсяванията в дълбочина при безкомпромисни стандарти за качество. Изключително мощен BLDC мотор (до 12 000 Pa) осигурява впечатляваща всмукателна мощност със съвършена лекота, съчетавайки почистващо действие „4 в 1“ с прецизна навигация и технология за картографиране. Електронно контрилираната система за мокро почистване ви позволява да регулирате водния поток и дори да задавате забранени зони, Уредът е окомплкетован с високоефективна четка Animal Turbo и моп за упорити замърсявания Animal Scrub Mop, за да отговори на нуждите на собствениците на домашни любимци.
Резултатът е интуитивно съвременно почистване за безупречно чист дом.
Не почиствайте с прахосмукачка мокри повърхности, всякакъв вид течности, горещи вещества (жарава, цигари), изключително фини вещества (гипс, цимент, пепел и т.н.), големи остри отпадъци (стъкло), вредни продукти (разтворители, абразивни материали и т.н.), агресивни продукти (киселина, почистващи продукти и т.н.), запалими и избухливи продукти (на маслена или спиртна основа).
Поставете зарядната докинг станция до стена, на равна повърхност и където прахосмукачката-робот може лесно да я открие. На мястото не бива да има никакви препятствия (включително килим). Оставете поне 1,5 метър свободно пространство отляво и отдясно и 2 метра пред докинг станцията. Ако станцията е поставена в ъгъл или се открива трудно, прахосмукачката-робот няма да може да я достигне. Поставете зарядния кабел на докинг станцията покрай стената. За повече информация вижте инструкциите в ръководството за употреба.
Оставете зарядната докинг станция постоянно включена в контакта (функцията за автоматично презареждане няма да е налична, ако докинг станцията не е активирана).
Да, роботът е снабден със сензори срещу падане, които разпознават стълби и дупки. Възможно е обаче да възникнат ситуации, в които сензорите не са толкова ефективни. Например извити ръбове на стълби, килимчета до стълби, хлъзгави повърхности, препятствия, които могат да повлияят на работата на сензорите.
Преди да пуснете робота, уверете се, че наоколо няма препятствия, захранващи кабели, дрехи или други потенциално опасни предмети, които могат да причинят повреда на уреда или други инциденти.
Препоръчително е да избърсвате сензорите и терминалите за зареждане (на робота и станцията за зареждане) с чиста, суха кърпа веднъж седмично. Изключете робота, преди да почистите сензорите и терминалите за зареждане.
Не използвайте почистващи препарати за почистване на прахосмукачката-робот. За някои части може да използвате вода, а за други може да използвате само суха кърпа. За повече подробности, вижте ръководството за употреба.
Не използвайте уреда. За да избегнете всякаква опасност, не пипайте терминалите. Трябва да изключите докинг станцията от контакта и да бъде подменена от оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
За това има няколко възможни причини: • Ако роботът не е започнал от станцията за зареждане, няма да се върне там. В този случай ще се върне в началната си точка. • Ако роботът е почиствал в режим Spot, ще се върне в началната си точка. • Ако роботът бъде повдигнат и поставен обратно на пода, ще се опита да се премести. Ако не може, ще се върне в началната си точка.
Проверете следното: • Станцията за зареждане не бива да е поставена върху килим. • Станцията за зареждане не бива да е изложена на слънчева светлина, нито да е в близост до източник на топлина. • Свободното пространство около и пред станцията за зареждане е в съответствие с инструкциите в ръководството за употреба. • Щепселът е свързан правилно със станцията за зареждане. • Кабелът за зареждане е свързан към електрозахранването. • Няма препречващи предмети около станцията за зареждане. • Няма предмети в близост до терминалите на станцията за зареждане. • Активирана е станцията за зареждане (LED индикаторът свети в зелено).
Ако роботът все още не намира базовата станция и след като проверите тези точки, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Можете да извършите следните действия: • Изключете главния превключвател и отново го включете. • Изключете кабела от контакта и отново го включете в станцията за зареждане. • Уверете се, че зареждащите терминали и прозорчетата на сензора не са препречени, след това избършете корпуса и станцията за зареждане със суха кърпа. Не забравяйте да изключите главния превключвател, както и да изключите робота, преди да го подсушите внимателно. • Проверете дали няма някакви препятствия като отразяващ обект, стол и др. край станцията за зареждане.
Ако и след тези стъпки автоматичното зареждане все още не работи добре, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Проверете следното: • Дали превключвателят под робота е в правилното положение „ON“. • Дали дисплеят свети. Ако ли не, заредете робота на базовата станция.
Проверете следното: • Няма препречващи предмети под колелата. • Роботът не е блокиран поради разлика в нивата на пода. • Не е изписано съобщение за грешка. (вижте раздела за отстраняване на неизправности и кодове на грешките в ръководството за употреба)
Можете да извършите следните действия: • Уверете се, че няма препречващи предмети на 10 см от стълби/дупки. • Избършете прозорчетата на сензора със суха кърпа.
Ако и след тези стъпки проблемът продължава, моля, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Мигащата светлина и светлинният сигнал показват грешка. За повече подробности относно описанието на грешката и решение вижте ръководството за употреба.
Можете да извършите следните действия: • Проверете дали входният канал не е запушен. • Проверете дали контейнерът за прах е поставен правилно. • Изпразнете контейнера за прах, ако е пълен. • Свалете централната четка и я почистете. • Проверете дали филтърът не е задръстен.
Ако и след тези стъпки проблемът продължава, моля, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Когато роботът установи риск, се активира предпазната функция на четката.
Възможни са две ситуации: Четката не може да се движи: роботът се опитва да я освободи и спира почистването и четката. Роботът ще се опита да освободи четката: ако не може, ще я изключи и ще трябва ръчно да я освободите.
Ако четката не може да се движи по дебел килим заради дългите и/или дебели влакна или роботът е почиствал килима дълго време, четката ще спре да се върти и роботът ще продължи да почиства без нея.
Работата на робота може да е възпрепятствана от определени проблеми, за които се показват кодове за грешка. За повече подробности относно кодовете за грешка и решение вижте ръководството за употреба.
След като се уверите, че сте спазили инструкциите за стартирането му от книжката с Инструкциите за употреба, проверете дали електрическият Ви контакт работи като включите друг уред. Ако все още уредът не работи, не опитвайте да го разглобите или поправите сами, а го отнесете в оторизиран сервизен център.
Да, използването на прахосмукачка-робот се препоръчва за поддържане на чистотата, но все пак има повърхности, върху които роботът не е толкова ефективен, колкото стандартните прахосмукачки.
Да, по време на почистване роботът се връща автоматично в станцията за зареждане при изтощена батерия. След като зареждането приключи, прахосмукачката ще възобнови процеса на почистване.
Това е така, защото роботът не е започнал работа от станцията за зареждане: тъй като роботът се връща в началната си точка, той ще се върне там, където е започнал почистването в режим Spot.
Уредът е направен от материали, които могат да бъдат регенерирани или рециклирани. Можете да оставите уреда в най-близкия пункт за събиране на отпадъци.