1. Свържете се с Rowenta - потребителско обслужване

Можете да се свържете с нашето клиентско обслужване за всики въпроси или услиуги, свързани с нашите продукти. За да намерите бързо отговор обаче, предлагаме първо да проверите следните раздели:

2. Искате ли да научите повече за нас? Проверете тези раздели:

3. Уредът ви не работи?

Моля, свържете се директно с един от нашите оторизирани сервизи.

Rowenta има акредитирани ремонтни центрове в България, в които се сервизират уреди в и извън гаранция и от които можете да закупите аксесоари и резервни части.

4. Можете да се свържете с нас с помощта на уеб формуляр, с който да зададете Вашия въпрос

Моля изберете темата, свързана с Вашето запитване:

Свържете се с нас

5. Искате ли да се свържете с нас по телефона?

Център за обслужване на клиенти
00359 700 10 330
(на цената на един градски разговор или според тарифния план на вашия оператор)
От понеделник до петък:
09:00 - 18:00

Вашите лични данни се обработват от Groupe SEB Slovensko, за да можем да отговорим на изпратеното от Вас запитване за допълнителна информация или на Вашите въпроси. Имате право на достъп до данните си и можете да ги промените или да упражните правото си на възражение чрез този формуляр или като се свържете с нас на посочения на тази страница телефонен номер.

Нашата услуга - следпродажбено обслужване, е в състояние да отговори на всички ваши запитвания относно продукти и услуги с марка Rowenta. Моля, не се колебайте да се свържете с нас по телефона в рамките на гореспоменатото работно време на кол центъра. Извън това работно време можете да използвате нашата форма за контакт и ние ще отговорим на вашето запитване възможно най-скоро. Официални са само информация за марката Rowenta и данни за контакт, предоставени на rowenta.bg.