Меню
reparability-banner-bg.png

Какво е 10 годиниСЕРВИЗНА ПОДДРЪЖКА НА ПРОДУКТА?

Rowenta се ангажира да осигури ремонт на продукта в рамките на до 10 години след закупуването му навсякъде в Европа.


Защото опазването на околната среда и борбата с отпадъците са наша основна грижа.

REPAIRABLE FOR UP TO 10 YEARS

Rowenta НА ВАША СТРАНА...

Нашите продукти са проектирани, така че лесно да се ремонтират, разглобяват и сглобяват.
Голям брой части се съхраняват отделно
(40000 референции се складират във Франция за Европа), за да може да се отремонтира, каквото е необходимо, и то на най-добрата цена.

Инженерите на Rowenta предлагат модификации, базирани на оперативна обратна връзка, за да са сигурни, че новите поколения продукти са още по-лесни за ремонтиране. Всяка нова референция на произведен продукт се сертифицира с етикет "10 години сервизна поддръжка".

Rowenta се ангажира средно до 10 години след закупуване на уреда да поддържа всички технически части за почти всички продукти*.

 

За да подсигури незабавна наличност на резервни части, половината от наличността се съхранява за бъдещи години, в които продуктите вече няма да се произвеждат.

Цената на ремонта често е по-ниска от цената за подмяна на продукт,
главно заради понижаването на цените на резервните части ( средно с 30% от 2012г ). Ремонтът не влияе върху качеството на работа на продукта и ограничава влиянието на боклука върху околната среда.

*Пoвече от 95% от продуктите продавани от Groupe SEB в Европа през 2016 подлежат на ремонт (от които 22% с изключение на максимум една или две недостъпни части, ремонтируеми при "разумни" разходи).

Rowenta БЛИЗО ДО ВАС...

Вашите продукти получават най-доброто обслужване от най-добрите професионалисти, обучени от Rowenta и винаги търсещи решение, за да удължат живота на един продукт.
Днес, повече от 6 500 оторизирани професионални сервизи работят с вас, за да осигурят устойчивост на продуктите навсякъде по света, независимо от къде са закупени.

Натиснете бутона, за да намерите най - близкия оторизиран сервиз. Не забравяйте да проверите дали вече не съществува решение на вашия проблем в секцията “ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ”

Намерете сервиз Често задавани въпроси

6,500Оторизирани
сервизни
центрове

Ремонтът е лесен:

Лесно за поправка

Само с едно посещение в наш oторизиран сервиз, повредената част на вашия продукт може да бъде подменена.

Така гарантираме сервизиране на продукта извън гаранционния период, в продължение на много години.

Аксесоари

Можете също да закупите аксесоари директно от Вашият Rowenta сервизен център.

Намерете аксесоари
Repair is easy

3D ПРИНТИРАНЕ за да направи ремонтирането на продуктите лесно и животът им по- дълъг

За да осигури доживотна доставка на някои пластмасови части, от май 2016 г. Rowenta тества отремонтирането на продукти с 3D принтирани резервни части.

3D Printing
Сега разбираме, че това са продукти, които заслужават дълъг живот" интервю с Алан Потро – вицепрезидент „Удовлетвореност на потребителите“
Вижте интервюто
Таблица за сравнение