Инструкции за употреба и често задавани въпроси за Безкабелна вертикална прахосмукачка X-Force Flex 12.60, Animal Care

Flex: Мощна и интелигентна

Безкабелната прахосмукачка Rowenta X-Force Flex 12.60 предлага изцяло ново преживяване при почистването като съчетава изключителна ефективност при почистване с максимална гъвкавост. Максималната сила на всмукване до 150 Air Watts* гарантира ефективно почистване всеки път, а вградената батерия осигурява впечатляваща автономност от 45 минути.** Открийте уникално преживяване при почистването, подобрено с характерните за Rowenta технологии: Flex Technology, която ви позволява да почиствате 4 пъти по-ниско*** под мебелите, без да се навеждате, Smart Control Display в реално време, автоматично регулиране на силата на всмукване според типа на пода и др.

*при използване на Boost **при употреба на ръчната прахосмукачка в режим Eco ***в сравнение с уред, който не е Flex

Референтен код : RH98A7WO

Инструкции и Ръководство

Често задавани въпроси

Възможно е уредът да прегрява.
Изключете уреда и го оставете да се охлади поне 1 час.
Ако проблемът продължава, свържете се с центъра за обслужване на клиенти.
Зарядното устройство не е свързано правилно с уреда или е повредено.
Проверете дали зарядното устройство е правилно свързано или се свържете с оторизиран сервиз, за да го смени.
Батерията на уреда е разредена. Моля, заредете я.
Да, съвсем нормално е. Прахосмукачката може да остане постоянно свързана със зарядното без никакъв риск.
Задействала се е защитата срещу прегряване на уреда.
Спрете прахосмукачката. Проверете дали нещо не блокира въртенето на четката. Ако е така, отстранете предмета, почистете моторизираната четка и включете прахосмукачката.
• Тръбата или маркучът са частично запушени. отпушете ги.
• Контейнерът за прах е пълен: изпразнете го и го почистете.
• Контейнерът за прах не е поставен правилно. поставете го отново правилно.
• Главата за всмукване е замърсена: свалете моторизираната четка и я почистете.
• Филтърът от пяна за защита на мотора е пълен: почистете го.
• Въртящата се четка или маркучът са блокирани: спрете прахосмукачката и почистете частите.
• Четката е износена: свържете се с оторизиран сервиз, за да сменят четката.
• Ремъкът е износен: свържете се с оторизиран сервиз, за да сменят ремъка.
Не се използва правилното зарядно устройство или то е повредено.
Обърнете се към оторизиран сервиз, за да сменят зарядното устройство.
Проверете филтъра и ако е в лошо състояние, сменете го.
Изпразнете контейнера за прах.
Проверете състоянието на четката и при необходимост я почистете или сменете.
Проверете дали батерията е напълно заредена след пълен цикъл на зареждане.
Ако батерията е повредена, моля, сменете я.
Уредът е направен от материали, които могат да бъдат регенерирани или рециклирани. Можете да оставите уреда в най-близкия пункт за събиране на отпадъци.
Ако смятате, че някоя част липсва, обадете се на Центъра за обслужване на клиенти, за да Ви окажем необходимото съдействие.
Моля, отидете на раздел „Аксесоари“ на интернет страницата, за да намерите лесно всичко необходимо за Вашия продукт.
Открийте по-подробна информация в раздел Гаранция на тази интернет страница.