Инструкции за употреба и често задавани въпроси за Rowenta Pure Home Air Purifier

Clean air has never been so important! The Pure Home air purifier by Rowenta is the latest connected innovation that will set a new definition of pure air at home. A disruptive design, digital technology and smart filtration all in one to bring you the best in purification. Discover the air quality box, a unique device that can detect air pollution anywhere in your home without having to move your whole purifier. Breathe clean air, with up to 100% of allergens filtered*, thanks to the most powerful purification sytem by Rowenta, up to date. Detect, track, monitor and  enjoy personalized air purification at any moment of the day via the dedicated Pure Air app. With Rowenta, there's no limit to pure air.

Референтен код : PU8080F0

Инструкции и Ръководство

Често задавани въпроси

Можете да отидете на настройката на смартфона си и да проверите дали вашият смартфон е свързан с домашната ви WiFi мрежа. WiFi мрежата трябва да има връзка с интернет.
Можете да повторите сдвояването: В приложението отидете на My Profile (Моят профил) > My appliance (Моят уред) > Add a product (Добавяне на продукт). Ще започне целият процес на сдвояване.
Някои телефони Xiaomi може да имат проблеми със свързването. Може да се появят необичайно голям брой изскачащи прозорци.
Засегнатите телефони са тези със система MIUI (като например модели Redmi и Pocophone).

В този случай опитайте да изпълните следните стъпки:
Settings (Настройки) > Applications (Приложения) > Manage applications (Управление на приложенията) > Pure Air > Other permissions (Други разрешения). На тази страница приемете разрешението за Change Wi-Fi connectivity (Промяна на Wi-Fi свързаност).
Settings (Настройки) > Wi-Fi > Additional settings (Допълнителни настройки) > Wi-Fi Assistant (Wi-Fi асистент). На тази страница дезактивирайте наличните опции.
След като въведете своята парола, възниква грешка при свързване към Wi-Fi мрежата.

1. Проверете паролата за Wi-Fi и я въведете отново внимателно.
2. Дръжте смартфона си близо до устройството и интернет модема, докато завърши процесът на свързване.
3. Устройството не може да се свързва към обществени мрежи, като например наличните в хотелите.
4. Телефон с Android: При свързване към устройството може да се появи изскачащ прозорец. По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към пречиствателя на въздуха. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
Вижте някои примери за проблеми, които може да срещнете, в зависимост от вашия телефон:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако изскачащият прозорец ви пита дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага да превключите мрежите, не правете нищо.

След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 20 секунди и го пъхнете отново.
Ако все още възниква грешка след няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 20 секунди и го пъхнете отново.

Ако грешката продължава, може да се дължи на неправилно използване на телефона:

Телефон с Android:
По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към пречиствателя на въздуха. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
В зависимост от телефона ви може да се появят различни изскачащи прозорци по време на свързване:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако изскачащият прозорец ви пита дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага да превключите мрежите, не правете нищо.

iPhone:
При свързване към устройството ще се покаже изскачащ прозорец с молба да се свържете към мрежата „SEB_ACCESS_POINT“. Приемете, като щракнете върху Join (Присъединяване).
Ако не успеете да изпълните тази стъпка няколко пъти, рестартирайте телефона и опитайте отново.
След като въведете своята парола, възниква грешка при свързване към облака.

• За свързване към облака се изисква интернет връзка за успешно сдвояване на устройствата. За целта можете да активирате своите мобилни данни или автоматично да се свържете отново към домашната си мрежа.
• Уверете се, че датата и часът на телефона ви са правилни. Всяка разлика ще попречи на свързването.

След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 20 секунди и го пъхнете отново.

След няколко неуспешни опита можете да рестартирате устройството с помощта на следните стъпки:
• Натиснете бутоните Timer (Таймер) и Allergen Mode (Режим за алергени) за 8 секунди.
• След това извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта за 20 секунди, преди да го пъхнете отново.
Моля, проверете следното:
• Смартфон достатъчно близо ли е до продукта? Ако е твърде далеч, вашият смартфон няма да открие излъчването на Wi-Fi мрежата на продукта.
• Натискали ли сте бутона за Wi-Fi? Точката за достъп до Wi-Fi спира излъчването след няколко минути.
• Мига ли бутонът за Wi-Fi? Ако не, моля, натиснете отново за 3 секунди, за да активирате Wi-Fi мрежата.
• Моля, опитайте отново процеса на сдвояване.

Ако сте проверили горния списък и все още сте блокирани, моля, направете следното (хардуерно нулиране на продукта):
1) Докато продуктът е включен, натиснете едновременно бутона „Таймер“ и бутона „Режим за алергени“ за 8 секунди. Ще чуете кратък звуков сигнал, който показва, че е започнало нулирането. След това уредът ще издаде дълъг звуков сигнал, преди да се изключи автоматично.
2) Изключете продукта от контакта, изчакайте 1 минута и го включете отново.
3) Включете продукта и натиснете бутона за Wi-Fi за 3 секунди, за да излъчите точката за достъп.
4) Отидете на настройката на телефона и потвърдете, че виждате Wi-Fi мрежата, наречена „SEB_accessPoint“ (екранната снимка по-долу).
5) Изберете мрежата „SEB_accessPoint“.
• Ако телефонът ви се свърже автоматично, моля, „премахнете“ тази мрежа от предварително регистрирания списък с Wi-Fi мрежи. След тази операция, моля, проверете дали тази „SEB_accessPoint“ все още присъства в списъка с Wi-Fi мрежи на вашия телефон.
• Ако телефонът ви поиска парола, моля, отменете я. Това е добър знак, това означава, че приложението ще може да се справи с тази част.
6) Върнете се в приложението и започнете отново процеса на сдвояване.



Забележка 1: За някои смартфони, след свързване към Wi-Fi мрежата на продукта („SEB_accessPoint“), може да видите съобщение с молба да потвърдите дали искате да останете в тази мрежа, която няма връзка с интернет. Към този момент това поведение е нормално, защото сте свързани с продукта, който няма връзка с интернет. Тя ще бъде възстановена, след като продуктът се присъедини към вашата домашна Wi-Fi мрежа. Затова, моля, отговорете на този въпрос, за да останете свързани с тази мрежа.

Забележка 2: Ако имате смартфон, който има опция за Wi-Fi асистент „switch between Wi-Fi networks and mobile data when Wi-Fi connection is poor“ (превключване между Wi-Fi мрежи и мобилни данни, когато Wi-Fi връзката е лоша) (например Xiaomi), моля, дезактивирайте я. Ако се активира, когато вашият смартфон е свързан с уреда като точка за достъп, смартфонът ще открие, че няма интернет с тази точка за достъп (което е нормално на тази стъпка от сдвояването). Смартфонът ще намери друга мрежа за вас и приложението не може да продължи по-нататък в процеса на сдвояване.
Да, можете да дезактивирате функцията Wi-Fi, като натиснете бутоните Wi-Fi + Timer (Таймер) едновременно за 3 секунди. За да я включите отново, натиснете бутона Wi-Fi за 3 секунди.
Ако зададеното време е по-рано от текущия час, по подразбиране продуктът ще се стартира на следващия ден.
За да може смартфонът Ви да открие WiFi мрежата около Вас, приложението се нуждае от разрешение за местоположение, както се изисква от Google. Ако не дадете такова разрешение, смартфонът няма да може да намери Вашия продукт и да продължи сдвояването.
Тази информация не се използва или съхранява от Rowenta.
Разрешението ви за местоположение може също да се използва, за да ви предостави информация за качеството на външния въздух и полени около вас.
• Получете точна информация за качеството на въздуха във вашето домакинство, както е посочено от вашия пречиствателя на въздуха.
• Получете информация за качеството на външния въздух, както и информация за полените, според местоположението, което сте определили.
• Включете/изключете своя пречиствателя на въздуха чрез приложението: ако имате връзка с интернет на вашия смартфон, можете да управлявате продукта си отвсякъде.
• Създайте графици за своя пречиствателя на въздуха.
• Проверете състоянието на филтрите. Ще бъдете информирани, когато трябва да смените филтъра си, който можете да закупите онлайн, без да губите време.
• Разберете колко замърсяване е филтрирал вашият пречиствателя на въздуха в дома ви, като го преведете в съответния брой цигари, които бихте вдишали.
Началната страница се състои от 4 различни части:
  1. Информация за условията на открито:
    Приложението ви предоставя информация за качеството на външния въздух и полените на избраното местоположение: или приемате геолокализацията, или избирате името на града си в приложението.

  2. Информация за условията на закрито:
    Приложението ви предоставя информация в реално време за качеството на въздуха на закрито, идваща директно от пречиствателя на въздуха.
    Продуктът има сензор, който измерва качеството на въздуха. Той редовно изпраща информацията до приложението чрез облака.

  3. Дистанционно управление:
    Можете да включите/изключите продукта и да промените режима на захранване и режима на осветление, като използвате бутоните, показани в приложението.

  4. Лента за навигация:
    Можете да видите следната информация от навигационната лента.
    • Моят въздух: основната начална страница.
    • Моят профил: за да се консултирате с правна информация, често задавани въпроси, информация за следпродажбени услуги и да промените настройките на акаунта си.
    • Планиране: за да настроите режима си на пречистване според вашия график.
    • Филтри: за да се консултирате относно състоянието на филтъра и също така да закупите заместващи филтри онлайн.
    • Обучение: за да визуализирате замърсяването, уловено от продукта и да научите повече за различните източници на замърсяване.

home page of Pure Air app
Да, можете. Новият потребител ще трябва да изтегли приложението Pure Air. След като сте сдвоили продукта с домашната WiFi мрежа, новият потребител може също да сдвои продукта, като следва инструкциите в приложението. Процесът на сдвояване се съкращава, тъй като продуктът вече е свързан към домашната WiFi мрежа.
Информацията за качеството на въздуха на закрито се намира в центъра на началната страница на приложението. Данните идват директно от сензора за частици и газове.
home page of Pure Air app

Качеството на въздуха на закрито е разделено на две части:
  • Частици и алергени
  • Газове и ЛОС (летливи органични съединения)

Числата съответстват на индекса за качество на въздуха (ИКВ), който може да се опише като концентрация на замърсител в околния въздух.

Кръгът е разделен на пет части и получава ниво на цвят, преминаващо от най-ниското до най-високото ниво на замърсяване. Цветовете на кръга следват същия принцип на оцветяването на LED светлините.
Indoor air quality page of Pure Air app
Информацията за качеството на въздуха на открито се намира в горната част на началната страница на приложението. Той описва качеството на въздуха и нивото на полени на местоположението на града ви.


Качеството на въздуха на открито съдържа цялата информация за външните частици и алергени, газове, ЛОС (летливи органични съединения) и полени.

  • Частици и алергени: Тази част показва информация за частиците (PM2.5 и PM10).

  • Газове и ЛОС: Той обобщава нивото на замърсяване въз основа на азотен диоксид (NO2) и озон (O3).

  • Полени: Това отговаря на цялата информация за 4 вида полени, като бреза, трева, маслина и амброзия.
    „НБА“ означава „Национално бюро по алергии“, това е най-известната скала за изразяване на нивото на полени в света.


Числата съответстват на индекса за качество на въздуха (ИКВ), който може да се опише като концентрация на замърсител в околния въздух.

Кръгът е разделен на пет части и получава ниво на цвят, преминаващо от най-ниското до най-високото ниво на замърсяване. Цветовете на кръга следват същия принцип на оцветяването на LED светлините.
Приложението вече не е съвместимо с Android, версия 4.4.4 или по-ниска поради засилена защита на данните.

Доколкото е възможно, препоръчваме да актуализирате устройството си до по-висока версия на Android или да използвате друго съвместимо устройство.

Актуализациите не само ще ви позволят да се насладите на по-богато изживяване с нови функции и съвместимост с най-новите технологии, но също така ще ви защитят срещу възможни уязвимости в сигурността, които са отстранени в най-новите версии.
Можете да прекратите сдвояването на уреда по един от 2-та метода:
• Изтрийте уреда чрез приложението.
• Хардуерно нулиране на уреда.
Най-напред изключете пречиствателя на въздуха и извадете щепсела му от контакта.
Можете да почистите устройството с леко навлажнена кърпа.
Важно! Никога не използвайте абразивни материали, тъй като те може да повредят повърхността на продукта.
Показва се предупреждение на главните екрани на кутията за качество на въздуха и ще получите също известие в мобилното си приложение, когато:
• Филтърът 3-в-1 достигне края на живота си.
• Филтърът NanoCaptur+ трябва да бъде проверен.
• Предфилтърът трябва да бъде почистен.

Важно! Когато на екрана на кутията за качество на въздуха се появи предупреждение за насищане на филтър, щракнете върху него или проверете мобилното си приложение, за да видите кой филтър трябва да бъде почистен/сменен.
Предфилтърът може да бъде почистен със суха кърпа.

Честота на почистване/смяна на филтрите
• Предфилтър: почиствайте на всеки 2 до 4 седмици
• Филтър 3-в-1 (предфилтър + активен въглен + Allergy14): сменяйте на всеки 12 месеца
• Филтър NanoCaptur+: сменяйте в зависимост от смяната на цвета (вижте таблицата на цветовете на филтъра)
Предфилтърът (включен във филтъра 3-в-1) е единственият филтър, който може да се почиства със суха кърпа. Филтърът 3-в-1 (който включва предварителния филтър, филтъра с активен въглен и филтъра Allergy14) и филтърът NanoCaptur+ трябва да се сменят в края на техния живот.
Извършете принудително нулиране.
Ако смените филтър преди края на живота му, влезте в настройките, като натиснете бутона за навигация за 3 секунди. Изберете Filter management (Управление на филтри) и следвайте инструкциите, за да нулирате филтъра.
След като се уверите, че сте спазили инструкциите за стартирането му от книжката с Инструкциите за употреба, проверете дали електрическият Ви контакт работи като включите друг уред. Ако все още уредът не работи, не опитвайте да го разглобите или поправите сами, а го отнесете в оторизиран сервизен център.
Не използвайте уреда. За да избегнете каквато и да било опасност, сменете кабелатв оторизиран сервизен център.
Моля, проверете следните елементи:

1) 5 GHz?
Вашият смартфон може да използва мрежа на 5 GHz и продуктът не може да го открие.
Решение:
Вашият смартфон може да остане на мрежа на 5 GHz, но продуктът трябва да бъде свързан към мрежа на 2,4 GHz. Затова тук изберете мрежа на 2,4 GHz за продукта. Сдвояването ще работи дори ако се върнете към мрежа на 5 GHz.

Забележка:
- Моля, проверете дали вашият интернет модем е на 2,4 GHz, или е двулентов рутер, който е конфигуриран да поддържа 2,4 GHz. Продуктът не поддържа лентата 5 GHz.
- Как да определите дали вашият рутер поддържа честотна лента 2,4 GHz, 5 GHz или и двете? Понякога, когато е налична двойната лента, има 2 различни мрежи и те са обозначени с имена като „mynetwork24“, „mynetwork24GHz“ или „mynetwork2-4“.


2) Скрит SSID?
Ако вашата мрежа е „скрита“, можете да въведете ръчно SSID (името на мрежата), като натиснете „Enter SSID“ (Въведете SSID).
Моля, проверете интернет връзката на вашата домашна WiFi мрежа. Ако няма проблем с интернет връзката, моля, изключете продукта и включете отново след 1 минута изчакване.
Уредът е направен от материали, които могат да бъдат регенерирани или рециклирани. Можете да оставите уреда в най-близкия пункт за събиране на отпадъци.
Ако смятате, че някоя част липсва, обадете се на Центъра за обслужване на клиенти, за да Ви окажем необходимото съдействие.
Моля, отидете на раздел „Аксесоари“ на интернет страницата, за да намерите лесно всичко необходимо за Вашия продукт.
Открийте по-подробна информация в раздел Гаранция на тази интернет страница.