Инструкции за употреба и често задавани въпроси за INTENSE PURE AIR CONNECT PU6080

До 100% филтриране на алергени и фини частици*

С пречиствателя за въздух Intense Pure Air Connect контролирате своя въздух и дишате по-добре за по-здравословен живот. Благодарение на новата система за филтриране с 4 нива се улавят до 100% от алергените и фините частици*, докато вредният формалдехид се разрушава трайно. Дискретен, но бърз и мощен, този пречиствател разполага с интелигентна система за автоматично определяне и адаптиране към качеството на въздуха, както и множество удобни функции за пълен комфорт при употреба. Благодарение на свързаното приложение винаги разполагате с по-чист въздух.

Референтен код : PU6080F0

Инструкции и Ръководство

Често задавани въпроси

1) Свързването отнема между 15 и 30 секунди след натискането на бутона Wifi.
2) Опитът за свързване може да бъде прекъснат и точката за достъп до мрежата „AIR PURIFIER XXXX” може вече да не се показва. Имайте предвид, че ако няма връзка до мрежата „AIR PURIFIER XXXX”, ще изчезне в рамките на 5 минути.
Моля, проверете дали функцията за Wifi е активирана. Можете да я активирате, като натиснете едновременно бутоните light и Wifi за 3 секунди. Ще чуете сигнал, който ви съобщава, че функцията за Wifi е активирана. Можете да натиснете повторно бутона Wifi, за да видите дали LED индикаторът мига.

Разбира се, ако не желаете да използвате повече функцията за Wifi, можете да натиснете едновременно бутоните light и Wifi за 3 секунди, за да деактивирате функцията за Wifi.
Не. Телефонът ви трябва да е свързан с домашната Wifi мрежа, за да изпълни сдвояването. След като пречиствателят ви бъде свързан към домашната Wifi мрежа успешно, можете да управлявате продукта си чрез 3G/4G мрежа, където и да се намирате. Ако опитвате свързването 2-ри път, не се колебайте да проверите дали телефонът ви винаги е свързан към домашната ви Wifi мрежа, когато се стартира.
Да. Това е нормално. Свързвате се към мрежа, което е генерирана от вашия пречиствател на въздух и тя няма достъп до интернет. Трябва да сте свързани и към тази мрежа („AIR PURIFIER xxxx”), за да продължите.
Можете да натиснете едновременно бутоните light и Wifi за 3 секунди, за да активирате или деактивирате функцията за Wifi.
Проверете дали бутонът за WiFi на продукта свети постоянно, или мига.
Ако свети постоянно, това означава, че продуктът е правилно свързан с домашната ви WiFi мрежа, но облакът не може да го свърже с вашия акаунт. Моля, опитайте отново по-късно.

Ако все още мига, това означава, че продуктът не е свързан с домашната ви WiFi мрежа. В този случай, моля, проверете следните елементи:

Интернет връзка:
- Вашата домашна WiFi мрежа има връзка с интернет?
- Ако домашната ви WiFi мрежа се нуждае от прокси за достъп до интернет, сдвояването няма да работи.

WiFi:
- Избрахте ли правилната домашна WiFi мрежа?
- Въведохте ли правилно паролата за домашната WiFi мрежа? (Максималната дължина на паролата за домашната Wi-Fi мрежа: 64 знака).
- SSID, който сте въвели, е неправилен?
- Въведохте ли ръчно името на WiFi мрежата, който има лента 5 GHz? Продуктът е съвместим с 2,4 GHz, но не с 5 GHz.
- Вашият телефон не е ли твърде далеч от домашната WiFi мрежа/продукта?
- Продуктът не е ли твърде далеч от домашната WiFi мрежа/телефона?
- Това може да е проблем със съвместимостта: моля, прегледайте нашия списък.


Ако сте проверили всички тези елементи и сдвояването все още не работи, моля, свържете с отдела за услуги след продажбата.
Можете да повторите сдвояването: В приложението отидете на My Profile (Моят профил) > My appliance (Моят уред) > Add a product (Добавяне на продукт). Ще започне целият процес на сдвояване.
Някои телефони Xiaomi може да имат проблеми със свързването. Може да се появят необичайно голям брой изскачащи прозорци.
Засегнатите телефони са тези със система MIUI (като например модели Redmi и Pocophone).

В този случай опитайте да изпълните следните стъпки:
Settings (Настройки) > Applications (Приложения) > Manage applications (Управление на приложенията) > Pure Air > Other permissions (Други разрешения). На тази страница приемете разрешението за Change Wi-Fi connectivity (Промяна на Wi-Fi свързаност).
Settings (Настройки) > Wi-Fi > Additional settings (Допълнителни настройки) > Wi-Fi Assistant (Wi-Fi асистент). На тази страница дезактивирайте наличните опции.
След като въведете своята парола, възниква грешка при свързване към облака.

• За свързване към облака се изисква интернет връзка за успешно сдвояване на устройствата. За целта можете да активирате своите мобилни данни или автоматично да се свържете отново към домашната си мрежа.
• Уверете се, че датата и часът на телефона ви са правилни. Всяка разлика ще попречи на свързването.

След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 10 секунди и го пъхнете отново.

След няколко неуспешни опита можете да рестартирате устройството с помощта на следните стъпки:
• Натиснете бутоните Light (Светлина) и Lock (Заключване) за 3 секунди.
• След това извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта за 10 секунди, преди да го пъхнете отново.
След като въведете своята парола, възниква грешка при свързване към Wi-Fi мрежата.

1. Проверете паролата за Wi-Fi и я въведете отново внимателно.
2. Дръжте смартфона си близо до устройството и интернет модема, докато завърши процесът на свързване.
3. Устройството не може да се свързва към обществени мрежи, като например наличните в хотелите.
4. Телефон с Android: При свързване към устройството може да се появи изскачащ прозорец. По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към пречиствателя на въздуха. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
Вижте някои примери за проблеми, които може да срещнете, в зависимост от вашия телефон:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако изскачащият прозорец ви пита дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага да превключите мрежите, не правете нищо.

След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 20 секунди и го пъхнете отново.
Ако пречиствателят на въздуха е в режим Not connected (Не е свързан), трябва да активирате режим Wi-Fi:
• Натиснете бутоните Light (Светлина) и Wi-Fi едновременно. Ако чуете звуков сигнал, Wi-Fi функцията е налична.
• Можете да натиснете бутона за Wi-Fi, за да активирате излъчването.
Ако все още възниква грешка след няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 20 секунди и го пъхнете отново.

Ако грешката продължава, може да се дължи на неправилно използване на телефона:

Телефон с Android:
По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към пречиствателя на въздуха. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
В зависимост от телефона ви може да се появят различни изскачащи прозорци по време на свързване:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако изскачащият прозорец ви пита дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага да превключите мрежите, не правете нищо.

iPhone:
При свързване към устройството ще се покаже изскачащ прозорец с молба да се свържете към мрежата „AIR PURIFIER XXXX“. Приемете, като щракнете върху Join (Присъединяване).
Ако не успеете да изпълните тази стъпка няколко пъти, рестартирайте телефона и опитайте отново.
Устройството е съвместимо с Google Home, Alexa или Alice от Yandex в зависимост от наличността на тези услуги във вашата държава.
Google Home
• Вкл./Изкл.
• Промяна на режима
• Състояние на качеството на въздуха
• Промяна на скоростта (за моделите Pure Home/Pure Air City/Intense Pure Air Home)

Alexa
• Вкл./Изкл.
• Промяна на режима
• Промяна на скоростта (за моделите Pure Home/Pure Air City)

Alice (само за модела Pure Air City)
• Вкл./Изкл.
• Промяна на скоростта

Например кажете: „Ok Google, turn on the air purifier“ (Ok Google, включи пречиствателя на въздуха) или „Alexa, put the air purifier on Auto Day mode“ (Alexa, включи пречиствателя на въздуха в автоматичен дневен режим).
Нашите умения (гласови приложения) са достъпни само на платформи, достъпни в Европа, а вие вероятно използвате профил в Amazon US.
Ако искате да използвате нашето умение, трябва да преместите профила си към официалната държава, като следвате процедурата на Amazon.
Можете да свържете следните пречистватели с гласови асистенти:
• Pure Air City
• Pure Air Genius
• Intense Pure Air Connect
• Intense Pure Air Home
• Pure Home
• Eclipse 3in1 Connect
Не съвсем. Можете да използвате устройството си, без да го свързвате с гласов асистент. Това е просто допълнителна функция, която ви позволява да управлявате устройството с глас.
В Google Home, Alexa или Alice намерете и стартирайте умението „Rowenta/Tefal Smarthome“, след което влезте със същия акаунт, използван в мобилното приложение Pure Air.
Вашите продукти ще бъдат синхронизирани и ще можете да ги управлявате с глас.
Не, нашите продукти не са съвместими с Apple Homekit.
Да. Това е нормално. Приложението ви има нужда от интернет, за да изтегля съдържание, като: Устройства, достъп до страници с юридическо съдържание, графици...
Ако зададеното време е по-рано от текущия час, по подразбиране продуктът ще се стартира на следващия ден.
За да може смартфонът Ви да открие WiFi мрежата около Вас, приложението се нуждае от разрешение за местоположение, както се изисква от Google. Ако не дадете такова разрешение, смартфонът няма да може да намери Вашия продукт и да продължи сдвояването.
Тази информация не се използва или съхранява от Rowenta.
Разрешението ви за местоположение може също да се използва, за да ви предостави информация за качеството на външния въздух и полени около вас.
Трябва да влезете в настройките на приложението си, за да го включите отново и да се върнете.
Следвайте 2-те инструкции по-долу:

1) Разрешете местоположението от настройките на приложението:
• Трябва да натиснете бутона „Go to settings“ (Към на настройките) и да го активирате.

2) Активирайте местоположението на Google в глобалните настройки на телефона:
• Отидете до настройките на телефона.
• Въведете „location“ (местоположение) в търсенето, отидете на тази секция.
• Активиране на местоположението (ВКЛ.).
• За тези, които имат възможност да изберат метода на местоположение, изберете „High accuracy“ (Висока точност).

• Получете точна информация за качеството на въздуха във вашето домакинство, както е посочено от вашия пречиствател на въздух.
• Получете информация за качеството на външния въздух, както и информация за полените, според местоположението, което сте определили.
• Включете/изключете своя пречиствател на въздух чрез приложението: ако имате връзка с интернет на вашия смартфон, можете да управлявате продукта си отвсякъде.
• Управлявайте своя продукт с всичките му режими.
• Създайте графици за вашия пречиствател на въздуха.
• Проверете състоянието на филтрите. Ще бъдете информирани, когато трябва да смените филтъра си, който можете да закупите онлайн, без да губите време.
• Разберете колко замърсяване е филтрирал вашият пречиствател на въздух в дома ви, като го преведете в съответния брой цигари, които бихте вдишали.
Началната страница се състои от 4 различни части:
  1. Информация за условията на открито:
    Приложението ви предоставя информация за качеството на външния въздух и полените на избраното местоположение: или приемате геолокализацията, или избирате името на града си в приложението.

  2. Информация за условията на закрито:
    Приложението ви предоставя информация в реално време за качеството на въздуха на закрито, идваща директно от пречиствателя на въздух.
    Продуктът има сензор, който измерва качеството на въздуха. Той редовно изпраща информацията до приложението чрез облака.

  3. Дистанционно управление:
    Можете да включвате/изключвате продукта и да променяте режимите му, интензитета на светлината и осцилацията (в зависимост от модела), като използвате бутоните, показани в приложението.

  4. Лента за навигация:
    Можете да видите следната информация от навигационната лента.
    • Моят въздух: основната начална страница.
    • Моят профил: за да се консултирате с правна информация, често задавани въпроси, информация за следпродажбени услуги и да промените настройките на акаунта си.
    • Планиране: за да настроите режима си на пречистване според вашия график.
    • Филтри: за да се консултирате относно състоянието на филтъра и също така да закупите заместващи филтри онлайн.
    • Повече информация: за да визуализирате замърсяването, уловено от продукта и да научите повече за различните източници на замърсяване.

home page of Pure Air app
Да, можете да споделите своя уред с друг потребител. Новите потребители ще трябва да изтеглят приложението Pure Air и просто да влязат със същия акаунт от друг смартфон.
Информацията за качеството на въздуха на закрито се намира в центъра на началната страница на приложението. Данните идват директно от сензора за частици и газове.
home page of Pure Air app

Качеството на въздуха на закрито е разделено на две части:
  • Частици и алергени
  • Газове и ЛОС (летливи органични съединения)

Числата съответстват на индекса за качество на въздуха (ИКВ), който може да се опише като концентрация на замърсител в околния въздух.

Кръгът е разделен на пет части и получава ниво на цвят, преминаващо от най-ниското до най-високото ниво на замърсяване. Цветовете на кръга следват същия принцип на оцветяването на LED светлините.
Indoor air quality page of Pure Air app
Информацията за качеството на въздуха на открито се намира в горната част на началната страница на приложението. Той описва качеството на въздуха и нивото на полени на местоположението на града ви.


Качеството на въздуха на открито съдържа цялата информация за външните частици и алергени, газове, ЛОС (летливи органични съединения) и полени.

  • Частици и алергени: Тази част показва информация за частиците (PM2.5 и PM10).

  • Газове и ЛОС: Той обобщава нивото на замърсяване въз основа на азотен диоксид (NO2) и озон (O3).

  • Полени: Това отговаря на цялата информация за 4 вида полени, като бреза, трева, маслина и амброзия.
    „НБА“ означава „Национално бюро по алергии“, това е най-известната скала за изразяване на нивото на полени в света.


Числата съответстват на индекса за качество на въздуха (ИКВ), който може да се опише като концентрация на замърсител в околния въздух.

Кръгът е разделен на пет части и получава ниво на цвят, преминаващо от най-ниското до най-високото ниво на замърсяване. Цветовете на кръга следват същия принцип на оцветяването на LED светлините.
Приложението вече не е съвместимо с Android, версия 4.4.4 или по-ниска поради засилена защита на данните.

Доколкото е възможно, препоръчваме да актуализирате устройството си до по-висока версия на Android или да използвате друго съвместимо устройство.

Актуализациите не само ще ви позволят да се насладите на по-богато изживяване с нови функции и съвместимост с най-новите технологии, но също така ще ви защитят срещу възможни уязвимости в сигурността, които са отстранени в най-новите версии.
Поставете пречиствателя на равна стабилна повърхност в помещението, което се нуждае от пречистване. За да позволите да въздуха да циркулира свободно, избягвайте поставянето на уреда зад завеси, под прозорец, елемент от мебелировката или рафт, или до други препятствия и оставете поне 50 см свободно пространство от всяка страна на уреда.
Можете да прекратите сдвояването на уреда по един от 2-та начина:
• Изтрийте уреда от приложението.
• Рестартирайте устройството, като натиснете бутоните Light (Светлина) и Lock (Заключване) едновременно за 3 секунди.
  • Най-напред изключете пречиствателя на въздуха и извадете щепсела му от контакта.

  • Можете да почистите устройството с леко навлажнена кърпа.
    Важно: Никога не използвайте абразивни материали, тъй като те може да повредят повърхността на продукта.

  • Почистете/сменете филтрите, когато е необходимо.

  • Почиствайте сензора (входовете) редовно с прахосмукачка.
Индикаторът за смяна на филтър (2) ще се включи, когато някой филтър трябва да бъде сменен или почистен (предфилтър) и ще получите известие в мобилното си приложение.

Честота на почистване/смяна на филтрите
• Предфилтър: почиствайте на всеки 2 до 4 седмици
• Филтър с активен въглен: сменяйте на всеки 12 месеца
• Филтър Allergy+: сменяйте на всеки 2 години
• Филтър NanoCaptur: сменяйте в зависимост от смяната на цвета (вижте таблицата на цветовете на филтъра)

Тези цифри се основават на тестове, при които пречиствателят на въздуха се използва в продължение на 8 часа на ден в тих режим. Може да се наложи да сменяте филтрите по-често в зависимост от качеството на въздуха и колко често се използва пречиствателят на въздуха.
Предфилтърът е единственият филтър, който може да се почисти с вода и да се използва повторно.
Филтрите „Aктивен въглен“, „Allergy+“ и „NanoCaptur“ не могат да бъдат почиствани и използвани повторно, така че никога не ги измивайте с вода. Те трябва да бъдат заменени в края на живота им.
Извършете принудително нулиране.
Ако замените филтър преди края на живота му, натиснете бутона за "Filter" (8) за 3 секунди, за да нулирате настройките на филтъра.
След като се уверите, че сте спазили инструкциите за стартирането му от книжката с Инструкциите за употреба, проверете дали електрическият Ви контакт работи като включите друг уред. Ако все още уредът не работи, не опитвайте да го разглобите или поправите сами, а го отнесете в оторизиран сервизен център.
Не използвайте уреда. За да избегнете каквато и да било опасност, сменете кабелатв оторизиран сервизен център.
Проверете кога филтрите са били последно почистени и подменени, и ако е необходимо, почистете/сменете филтъра/филтрите.
Проверете кога филтрите са били последно почистени и подменени, и ако е необходимо, почистете/сменете филтъра/филтрите.
Има няколко точки, които можете да проверите:
• Паролата за Wifi е неправилна.
• Паролата за Wifi може да съдържа само ASCII кодове с максимум 32 знака.
• Wifi: уредът може да се свързва само към мрежа на честота 2,4 GHz. Не е възможно свързване на 5 GHz.
• Приложението не показва правилната Wifi мрежа.
• Трябва да активирате разрешението за локализация в настройките (само за Android OS 6+).
• Уредът може да се свързва само към домашна Wifi мрежа. Той няма да се свърже към защитена офис мрежа (с помощта на прокси).
• Уредът не е поставен достатъчно близо до вашия Wi-Fi рутер.
• Ако проблемът продължи да съществува, моля, опитайте отново.
Моля, уверете се, че вашият смартфон винаги е свързан към мрежа и че не се намира твърде далеч от вашия Wi-Fi рутер. Можете да ползвате или Wi-fi връзка, или мрежа за мобилни данни. Можете да опитате да заредите обикновена интернет страница, за да проверите дали мрежата работи.
Вашият пречиствател не е свързан към интернет:
• Проверете дали все още имате интернет. Ако мрежата се възвърне, пречиствателят ви ще се свърже към интернет автоматично.
• Паролата за интернет на приемника ви е била променена. Ако да, трябва да рестартирате процеса на сдвояване.
Моля, проверете следните елементи:

1) 5 GHz?
Вашият смартфон може да използва мрежа на 5 GHz и продуктът не може да го открие.
Решение:
Вашият смартфон може да остане на мрежа на 5 GHz, но продуктът трябва да бъде свързан към мрежа на 2,4 GHz. Затова тук изберете мрежа на 2,4 GHz за продукта. Сдвояването ще работи дори ако се върнете към мрежа на 5 GHz.

Забележка:
- Моля, проверете дали вашият интернет модем е на 2,4 GHz, или е двулентов рутер, който е конфигуриран да поддържа 2,4 GHz. Продуктът не поддържа лентата 5 GHz.
- Как да определите дали вашият рутер поддържа честотна лента 2,4 GHz, 5 GHz или и двете? Понякога, когато е налична двойната лента, има 2 различни мрежи и те са обозначени с имена като „mynetwork24“, „mynetwork24GHz“ или „mynetwork2-4“.


2) Скрит SSID?
Ако вашата мрежа е „скрита“, можете да въведете ръчно SSID (името на мрежата), като натиснете „Enter SSID“ (Въведете SSID).
Ако индикаторът за Wi-Fi свети непрекъснато, но не можете да управлявате пречиствателя на въздуха от приложението, извадете щепсела му от контакта, изчакайте 10 секунди и го пъхнете отново. Пречиствателят на въздуха може да се свърже отново автоматично.
Моля, проверете следното:
• Смартфон достатъчно близо ли е до продукта? Ако е твърде далеч, вашият смартфон няма да открие излъчването на Wi-Fi мрежата на продукта.
• Натискали ли сте бутона за Wi-Fi? Точката за достъп до Wi-Fi спира излъчването след няколко минути.
• Мига ли бутонът за Wi-Fi? Ако не, моля, натиснете отново за 3 секунди, за да активирате Wi-Fi мрежата.
• Моля, опитайте отново процеса на сдвояване.

Ако сте проверили горния списък и все още сте блокирани, моля, направете следното (хардуерно нулиране на продукта):
1) Докато продуктът е включен, натиснете едновременно бутона „Light“ и бутона „Lock“. Трябва да чуете звуков сигнал и продуктът се изключва автоматично.
2) Изключете продукта от контакта, изчакайте 1 минута и го включете отново.
3) Включете продукта и натиснете бутона за Wi-Fi, за да излъчите точката за достъп.
4) Отидете на настройката на телефона и потвърдете, че виждате Wi-Fi мрежата, наречена „AIR PURIFIER XXXX“.
5) Изберете мрежата „AIR PURIFIER XXXX“.
• Ако телефонът ви се свърже автоматично, моля, „премахнете“ тази мрежа от предварително регистрирания списък с Wi-Fi мрежи. След тази операция, моля, проверете дали тази „AIR PURIFIER XXXX“ все още присъства в списъка с Wi-Fi мрежи на вашия телефон.
• Ако телефонът ви поиска парола, моля, отменете я. Това е добър знак, това означава, че приложението ще може да се справи с тази част.
6) Върнете се в приложението и започнете отново процеса на сдвояване.

Забележка 1: За някои смартфони, след свързване към Wi-Fi мрежата на продукта („AIR PURIFIER XXXX“), може да видите съобщение с молба да потвърдите дали искате да останете в тази мрежа, която няма връзка с интернет. Към този момент това поведение е нормално, защото сте свързани с продукта, който няма връзка с интернет. Тя ще бъде възстановена, след като продуктът се присъедини към вашата домашна Wi-Fi мрежа. Затова, моля, отговорете на този въпрос, за да останете свързани с тази мрежа.

Забележка 2: Ако имате смартфон, който има опция за Wi-Fi асистент „switch between Wi-Fi networks and mobile data when Wi-Fi connection is poor“ (превключване между Wi-Fi мрежи и мобилни данни, когато Wi-Fi връзката е лоша) (например Xiaomi), моля, дезактивирайте я. Ако се активира, когато вашият смартфон е свързан с уреда като точка за достъп, смартфонът ще открие, че няма интернет с тази точка за достъп (което е нормално на тази стъпка от сдвояването). Смартфонът ще намери друга мрежа за вас и приложението не може да продължи по-нататък в процеса на сдвояване.
Уредът Ви е в ръчен режим, изберете правилната настройка.
Възможно е да има няколко причини:
• Слой прах покрива лещата на сензора.
• Ако светлинният индикатор все още показва, че качеството на въздуха е лошо, регулирайте сензора за чувствителност на „Ниска чувствителност“ или „Средно“; за да направите тази промяна, проверете ръководството за инструкции.
• Ако светлинният индикатор все още показва, че качеството на въздуха е добро, регулирайте сензора за чувствителност на „Чувствителен“ или „Средно"; за да извършите тази промяна, проверете инструкциите.
Уредът е направен от материали, които могат да бъдат регенерирани или рециклирани. Можете да оставите уреда в най-близкия пункт за събиране на отпадъци.
Ако смятате, че някоя част липсва, обадете се на Центъра за обслужване на клиенти, за да Ви окажем необходимото съдействие.
Моля, отидете на раздел „Аксесоари“ на интернет страницата, за да намерите лесно всичко необходимо за Вашия продукт.
Открийте по-подробна информация в раздел Гаранция на тази интернет страница.

Пречиствателят на въздух Intense Pure Air Ви дава възможност да дишате до 99,95% чист въздух във Вашия дом и така да предпазите здравето си, благодарение на четирите нива на филтриране, описани по-долу:
• Ниво 1: ПЪРВИ ФИЛТЪР за прах, косми, козина
• Ниво 2: ФИЛТЪР С АКТИВЕН ВЪГЛЕН за летливи органични съединения (ЛОС), миризми/газове
• Ниво 3: ФИЛТЪР HEPA за фини частици (PM 2,5), полени, акари, животински алергени, плесени, бактерии/вируси
• Ниво 4: ФИЛТЪР NANOCAPTUR за формалдехид