ROWENTA PURE AIR GENIUS PU3080

PURE AIR GENIUS PU3080
Филтриране на до 100% от алергените*

Сбогом, алергени, здравей, чист въздух! С Pure Air Genius най-после можете да дишате спокойно: безшумният екологичен пречиствател за въздух от Rowenta филтрира до 100% от алергените и фините частици за чист въздух само за 4 минути * благодарение на високоефективна система за филтрация с филтър Allergy+. С апликация за лесно управление от вашия смартфон, както и вградени датчици за замърсяване, той се адаптира автоматично към въздуха в дома ви за максимална филтрация през деня и през нощта. *Изчислено за помещение с размер 10 m²

Референтен код : PU3080F0

*при скорост 2 за алергени от бреза, външен тест, проведен през декември 2019 г.

*при скорост 2 за алергени от бреза, външен тест, проведен през декември 2019 г.

*при скорост 2 за алергени от бреза, външен тест, проведен през декември 2019 г.

Предимства напродукта

Характеристики – Сравнение

ТЕХНОЛОГИЯ
Тип продукти Пречиствател на въздуха  
Технология Филтриране  
Технология NanoCaptur    
ИНТЕЛИГЕНТНОСТ
Автоматичен режим    
Нощен режим    
Светлинен индикатор за качество на въздуха    
Сензори Частици + газ  
Intelligence (auto mode)    
ДРУГИ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Connected device (mobile application)    
Цветове Бял  
Number of filters 4  
Ефективна площ up to 140 m2  
УДОБЕН/А ЗА УПОТРЕБА
Контролен панел Електронен  
Таймер 1-2-4-8  h
Отложен старт YES scheduling app  
Седмична програма    
Индикатор за смяна на филтъра    
Дръжка Интегриран  
Заключваща се система    
Sound Level max 52  dB(A)

Инструкции и Ръководство

Често задавани въпроси

Можете да отидете на настройката на смартфона си и да проверите дали вашият смартфон е свързан с домашната ви WiFi мрежа. WiFi мрежата трябва да има връзка с интернет.
В случай, че вашето устройство има изключена WiFi функция, трябва да я активирате, за да излъчва WiFi мрежата, наречена „SEB_accessPoint“.

За да активирате WiFi:
• Натиснете бутона за WiFi за 3 секунди.
• Ще чуете звуков сигнал и бутонът за WiFi започва да мига бързо.

В случай, че продуктът е в режим без свързване, трябва да активирате WiFi режим:
• Натиснете едновременно бутона за заключване за деца и бутона за WiFi; ако чуете звуков сигнал, тогава е налична WiFi функция.
• Можете да натиснете бутона за WiFi, за да активирате излъчването.
Проверете дали бутонът за WiFi на продукта свети постоянно, или мига.
Ако свети постоянно, това означава, че продуктът е правилно свързан с домашната ви WiFi мрежа, но облакът не може да го свърже с вашия акаунт. Моля, опитайте отново по-късно.

Ако все още мига, това означава, че продуктът не е свързан с домашната ви WiFi мрежа. В този случай, моля, проверете следните елементи:

Интернет връзка:
- Вашата домашна WiFi мрежа има връзка с интернет?
- Ако домашната ви WiFi мрежа се нуждае от прокси за достъп до интернет, сдвояването няма да работи.

WiFi:
- Избрахте ли правилната домашна WiFi мрежа?
- Въведохте ли правилно паролата за домашната WiFi мрежа? (Максималната дължина на паролата за домашната Wi-Fi мрежа: 64 знака).
- SSID, който сте въвели, е неправилен?
- Въведохте ли ръчно името на WiFi мрежата, който има лента 5 GHz? Продуктът е съвместим с 2,4 GHz, но не с 5 GHz.
- Вашият телефон не е ли твърде далеч от домашната WiFi мрежа/продукта?
- Продуктът не е ли твърде далеч от домашната WiFi мрежа/телефона?
- Това може да е проблем със съвместимостта: моля, прегледайте нашия списък.


Ако сте проверили всички тези елементи и сдвояването все още не работи, моля, свържете с отдела за услуги след продажбата.
Да, можете да натиснете едновременно бутона за заключване за деца и бутона за WiFi, за да чуете звуков сигнал. Това ще активира или дезактивира WiFi функцията.
Можете да повторите сдвояването: В приложението отидете на My Profile (Моят профил) > My appliance (Моят уред) > Add a product (Добавяне на продукт). Ще започне целият процес на сдвояване.
Ето списъка на най-често срещаните проблеми и решения по ред на честота.

  1. Сдвояването е успешно, но уредът не е свързан: ако видите в приложението, че вашият уред не е свързан, затворете и отворете отново приложението.
    Ако все още не виждате уреда след това действие, изключете от контакта и включете отново продукта.

  2. Wi-Fi връзка: проверете паролата за Wi-Fi и въведете внимателно.

  3. Дръжте смартфона си близо до уреда и модема до края на процеса на сдвояване.

  4. Точка за достъп на Android: не забравяйте да запазите връзката с уреда, ако видите съобщение за потвърждение. Това съобщение може да се появи два пъти по време на процеса на сдвояване.

  5. Точка за достъп на iOS: след няколко опита рестартирайте смартфона си.

  6. Точка за достъп на iOS: по време на свързването с уреда ще се появи изскачащ прозорец, който ще ви помоли да се свържете с мрежата „SEB_ACCESS_POINT“. Натиснете „Join (Присъединяване)“.

  7. Точка за достъп: когато активирахте точката за достъп, чухте ли звуков сигнал от продукта? Мига ли правилно бутонът за Wi-Fi?
    Ако не, опитайте отново.

  8. Точка за достъп на Android: след няколко опита премахнете мрежата „SEB_AccessPoint“ от настройката на вашия смартфон, ако я видите.

  9. Точка за достъп на Android: някои смартфони имат опция в настройките на Wi-Fi мрежа да избегнат връзката с Wi-Fi мрежи, които няма връзка с интернет.

    По време на сдвояването, моля, дезактивирайте тази опция, така че смартфонът да позволява свързването с уреда. Тази опция е идентифицирана в смартфони Xiaomi като Pocophone F1 и Redmi note 8.

  10. Интернет връзка: уверете се, че уредът, който предстои да сдвоите, не се нуждае от прокси.

  11. Android: трябва да позволите геолокацията.

  12. Интернет връзка: проверете дали за свързване на вашия уред във вашата настройка за Wi-Fi сте избрали мрежа на 2,4 GHz, а не на 5 GHz.

  13. Връзка с облака: проверете дали автоматичното повторно свързване с домашната Wi-Fi мрежа е правилно.

  14. Връзка с облака: активирайте мобилните данни на вашия смартфон.

  15. След няколко опита: рестартирайте Wi-Fi модема.

  16. След няколко опита: изключете от контакта, изчакайте 20 секунди и включете отново уреда.
    Ако проблемът все още е налице, нулирайте уреда (хардуерно нулиране).
Някои телефони Xiaomi може да имат проблеми със свързването. Може да се появят необичайно голям брой изскачащи прозорци.
Засегнатите телефони са тези със система MIUI (като например модели Redmi и Pocophone).

В този случай опитайте да изпълните следните стъпки:
Settings (Настройки) > Applications (Приложения) > Manage applications (Управление на приложенията) > Pure Air > Other permissions (Други разрешения). На тази страница приемете разрешението за Change Wi-Fi connectivity (Промяна на Wi-Fi свързаност).
Settings (Настройки) > Wi-Fi > Additional settings (Допълнителни настройки) > Wi-Fi Assistant (Wi-Fi асистент). На тази страница дезактивирайте наличните опции.
След като въведете своята парола, възниква грешка при свързване към облака.

• За свързване към облака се изисква интернет връзка за успешно сдвояване на устройствата. За целта можете да активирате своите мобилни данни или автоматично да се свържете отново към домашната си мрежа.
• Уверете се, че датата и часът на телефона ви са правилни. Всяка разлика ще попречи на свързването.

След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 20 секунди и го пъхнете отново.

След няколко неуспешни опита можете да рестартирате устройството с помощта на следните стъпки:
• Натиснете бутоните Mode (Режим) и Wi-Fi за 5 секунди.
• След това извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта за 20 секунди, преди да го пъхнете отново.
След като въведете своята парола, възниква грешка при свързване към Wi-Fi мрежата.

1. Проверете паролата за Wi-Fi и я въведете отново внимателно.
2. Дръжте смартфона си близо до устройството и интернет модема, докато завърши процесът на свързване.
3. Устройството не може да се свързва към обществени мрежи, като например наличните в хотелите.
4. Телефон с Android: При свързване към устройството може да се появи изскачащ прозорец. По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към пречиствателя на въздуха. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
Вижте някои примери за проблеми, които може да срещнете, в зависимост от вашия телефон:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако изскачащият прозорец ви пита дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага да превключите мрежите, не правете нищо.

След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 20 секунди и го пъхнете отново.
Ако все още възниква грешка след няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта, изчакайте 20 секунди и го пъхнете отново.

Ако грешката продължава, може да се дължи на неправилно използване на телефона:

Телефон с Android:
По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към пречиствателя на въздуха. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
В зависимост от телефона ви може да се появят различни изскачащи прозорци по време на свързване:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако изскачащият прозорец ви пита дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага да превключите мрежите, не правете нищо.

iPhone:
При свързване към устройството ще се покаже изскачащ прозорец с молба да се свържете към мрежата „SEB_ACCESS_POINT“. Приемете, като щракнете върху Join (Присъединяване).
Ако не успеете да изпълните тази стъпка няколко пъти, рестартирайте телефона и опитайте отново.
Ако зададеното време е по-рано от текущия час, по подразбиране продуктът ще се стартира на следващия ден.
За да може смартфонът Ви да открие WiFi мрежата около Вас, приложението се нуждае от разрешение за местоположение, както се изисква от Google. Ако не дадете такова разрешение, смартфонът няма да може да намери Вашия продукт и да продължи сдвояването.
Тази информация не се използва или съхранява от Rowenta.
Разрешението ви за местоположение може също да се използва, за да ви предостави информация за качеството на външния въздух и полени около вас.
Трябва да влезете в настройките на приложението си, за да го включите отново и да се върнете.
Следвайте 2-те инструкции по-долу:

1) Разрешете местоположението от настройките на приложението:
• Трябва да натиснете бутона „Go to settings“ (Към на настройките) и да го активирате.

2) Активирайте местоположението на Google в глобалните настройки на телефона:
• Отидете до настройките на телефона.
• Въведете „location“ (местоположение) в търсенето, отидете на тази секция.
• Активиране на местоположението (ВКЛ.).
• За тези, които имат възможност да изберат метода на местоположение, изберете „High accuracy“ (Висока точност).

• Получете точна информация за качеството на въздуха във вашето домакинство, както е посочено от вашия пречиствателя на въздуха.
• Получете информация за качеството на външния въздух, както и информация за полените, според местоположението, което сте определили.
• Включете/изключете своя пречиствателя на въздуха чрез приложението: ако имате връзка с интернет на вашия смартфон, можете да управлявате продукта си отвсякъде.
• Създайте графици за своя пречиствателя на въздуха.
• Проверете състоянието на филтрите. Ще бъдете информирани, когато трябва да смените филтъра си, който можете да закупите онлайн, без да губите време.
• Разберете колко замърсяване е филтрирал вашият пречиствателя на въздуха в дома ви, като го преведете в съответния брой цигари, които бихте вдишали.
Началната страница се състои от 4 различни части:
  1. Информация за условията на открито:
    Приложението ви предоставя информация за качеството на външния въздух и полените на избраното местоположение: или приемате геолокализацията, или избирате името на града си в приложението.

  2. Информация за условията на закрито:
    Приложението ви предоставя информация в реално време за качеството на въздуха на закрито, идваща директно от пречиствателя на въздуха.
    Продуктът има сензор, който измерва качеството на въздуха. Той редовно изпраща информацията до приложението чрез облака.

  3. Дистанционно управление:
    Можете да включите/изключите продукта и да промените режима на захранване и режима на осветление, като използвате бутоните, показани в приложението.

  4. Лента за навигация:
    Можете да видите следната информация от навигационната лента.
    • Моят въздух: основната начална страница.
    • Моят профил: за да се консултирате с правна информация, често задавани въпроси, информация за следпродажбени услуги и да промените настройките на акаунта си.
    • Планиране: за да настроите режима си на пречистване според вашия график.
    • Филтри: за да се консултирате относно състоянието на филтъра и също така да закупите заместващи филтри онлайн.
    • Обучение: за да визуализирате замърсяването, уловено от продукта и да научите повече за различните източници на замърсяване.

home page of Pure Air app
Да, можете. Новият потребител ще трябва да изтегли приложението Pure Air. След като сте сдвоили продукта с домашната WiFi мрежа, новият потребител може също да сдвои продукта, като следва инструкциите в приложението. Процесът на сдвояване се съкращава, тъй като продуктът вече е свързан към домашната WiFi мрежа.
Информацията за качеството на въздуха на закрито се намира в центъра на началната страница на приложението. Данните идват директно от сензора за частици и газове.
home page of Pure Air app

Качеството на въздуха на закрито е разделено на две части:
  • Частици и алергени
  • Газове и ЛОС (летливи органични съединения)

Числата съответстват на индекса за качество на въздуха (ИКВ), който може да се опише като концентрация на замърсител в околния въздух.

Кръгът е разделен на пет части и получава ниво на цвят, преминаващо от най-ниското до най-високото ниво на замърсяване. Цветовете на кръга следват същия принцип на оцветяването на LED светлините.
Indoor air quality page of Pure Air app
Информацията за качеството на въздуха на открито се намира в горната част на началната страница на приложението. Той описва качеството на въздуха и нивото на полени на местоположението на града ви.


Качеството на въздуха на открито съдържа цялата информация за външните частици и алергени, газове, ЛОС (летливи органични съединения) и полени.

  • Частици и алергени: Тази част показва информация за частиците (PM2.5 и PM10).

  • Газове и ЛОС: Той обобщава нивото на замърсяване въз основа на азотен диоксид (NO2) и озон (O3).

  • Полени: Това отговаря на цялата информация за 4 вида полени, като бреза, трева, маслина и амброзия.
    „НБА“ означава „Национално бюро по алергии“, това е най-известната скала за изразяване на нивото на полени в света.


Числата съответстват на индекса за качество на въздуха (ИКВ), който може да се опише като концентрация на замърсител в околния въздух.

Кръгът е разделен на пет части и получава ниво на цвят, преминаващо от най-ниското до най-високото ниво на замърсяване. Цветовете на кръга следват същия принцип на оцветяването на LED светлините.
Приложението вече не е съвместимо с Android, версия 4.4.4 или по-ниска поради засилена защита на данните.

Доколкото е възможно, препоръчваме да актуализирате устройството си до по-висока версия на Android или да използвате друго съвместимо устройство.

Актуализациите не само ще ви позволят да се насладите на по-богато изживяване с нови функции и съвместимост с най-новите технологии, но също така ще ви защитят срещу възможни уязвимости в сигурността, които са отстранени в най-новите версии.
Можете да прекратите сдвояването на уреда по един от 2-та метода:
• Изтрийте уреда чрез приложението.
• Хардуерно нулиране на уреда.
3-те LED светлини ще показват нивото на качеството на въздуха според пет цвята:
• Син = Отлично
• Зелено = Леко замърсяване
• Жълто = Умерено замърсяване
• Оранжево = Силно замърсяване
• Червено = Екстремно замърсяване
Не забравяйте да свържете щепсела на захранващия кабел към електрически контакт, който осигурява подходящо напрежение, след това натиснете бутона за включване/изключване и изберете желаната функция.
Изберете подходящия режим на работа.
Проверете честотата на почистването и смяната на филтрите. При необходимост почистете/сменете филтрите.
Филтрите за премахване на аромати и HEPA филтърът не могат да се почистват и използват повторно – трябва да бъдат подменени. Предфилтърът може да се използва повторно (отстранете праха с прахосмукачка или го почистете с вода).
HEPA филтърът трябва да се сменя на всеки 6 месеца; филтърът за премахване на аромати трябва да се подменя на всеки 3 месеца. Предфилтърът трябва да се почиства на всеки 2 до 4 седмици. Тези честоти важат при ежедневно използване за 8 часа на скорост 1 и може да се променят в зависимост от средата на работа.
Най-напред изключете пречиствателя на въздуха и извадете щепсела му от контакта.
Можете да почистите устройството с леко навлажнена кърпа.
Важно! Никога не използвайте абразивни материали, тъй като те може да повредят повърхността на продукта.
Индикаторът за подмяна на филтъра (7) ще се включи, когато филтрите трябва да бъдат заменени, и ще получите известие на мобилното си приложение.

Когато индикаторът за подмяна на филтъра (7) се включи, моля, проверете в мобилното приложение, за да разберете кой филтър трябва да бъде заменен. Ако трябва да се сменят два филтъра, моля, сменете ги един по един. Сменете втория филтър само след смяна на първия и след нулиране на първия филтър.


Честота на почистване/подмяна на филтрите
• Предфилтърен елемент: почиствайте на всеки 2 месеца.
• Комбиниран филтър с активен въглен и филтър + против алергии: сменяйте на всеки 12 месеца.
• Филтър NanoCaptur+: подменяйте в зависимост от cмяна на цвета (вижте таблицата с цветовете върху филтъра) или на всеки 12 месеца, ако е замърсен.

Тези цифри се основават на тестове, при които пречиствателят на въздуха се използва в продължение на 8 часа на ден в тих режим. Може да се наложи да сменяте филтрите по-често в зависимост от качеството на въздуха и колко често се използва пречиствателят на въздуха.
Предфилтърът е единственият филтър, който може да се почисти с вода и да се използва повторно.
Филтрите „2in1 Active Carbon & Allergy+“ и „NanoCaptur+“ не могат да бъдат почиствани и използвани повторно, така че никога не ги измивайте с вода. Те трябва да бъдат заменени в края на живота им.
Извършете принудително нулиране.
Ако замените филтър преди края на живота му, натиснете бутона за режим (2) за 3 секунди, за да нулирате настройките на филтъра.
Уверете се, че сте изключили уреда от контакта, преди да почистите сензорите за замърсяване, и следвайте препоръките по-долу:

1. Почистете входа и изхода за въздух с мека четка или кърпа.
2. Отворете капака на сензора, разположен от лявата страна на уреда.
3. Намокрете леко памучен тампон и отстранете праха от обектива и входа/изхода. Подушете със сух памучен тампон.
4. Почистете сензора с помощта на мека четка или прахосмукачка.



ВАЖНО:
Никога не използвайте препарат или метален предмет за почистване на сензорите.
Ефективността на сензорите може да бъде намалена, ако не се почистват редовно.
Честотата на почистване варира в зависимост от работната среда на уреда. Ако се използват в прашна среда, почиствайте сензорите по-често.
След като се уверите, че сте спазили инструкциите за стартирането му от книжката с Инструкциите за употреба, проверете дали електрическият Ви контакт работи като включите друг уред. Ако все още уредът не работи, не опитвайте да го разглобите или поправите сами, а го отнесете в оторизиран сервизен център.
Не използвайте уреда. За да избегнете каквато и да било опасност, сменете кабелатв оторизиран сервизен център.
Проверете кога филтрите са били последно почистени и подменени, и ако е необходимо, почистете/сменете филтъра/филтрите.
Моля, проверете следните елементи:

1) 5 GHz?
Вашият смартфон може да използва мрежа на 5 GHz и продуктът не може да го открие.
Решение:
Вашият смартфон може да остане на мрежа на 5 GHz, но продуктът трябва да бъде свързан към мрежа на 2,4 GHz. Затова тук изберете мрежа на 2,4 GHz за продукта. Сдвояването ще работи дори ако се върнете към мрежа на 5 GHz.

Забележка:
- Моля, проверете дали вашият интернет модем е на 2,4 GHz, или е двулентов рутер, който е конфигуриран да поддържа 2,4 GHz. Продуктът не поддържа лентата 5 GHz.
- Как да определите дали вашият рутер поддържа честотна лента 2,4 GHz, 5 GHz или и двете? Понякога, когато е налична двойната лента, има 2 различни мрежи и те са обозначени с имена като „mynetwork24“, „mynetwork24GHz“ или „mynetwork2-4“.


2) Скрит SSID?
Ако вашата мрежа е „скрита“, можете да въведете ръчно SSID (името на мрежата), като натиснете „Enter SSID“ (Въведете SSID).
Моля, проверете следното:
• Смартфон достатъчно близо ли е до продукта? Ако е твърде далеч, вашият смартфон няма да открие излъчването на Wi-Fi мрежата на продукта.
• Натискали ли сте бутона за Wi-Fi? Точката за достъп до Wi-Fi спира излъчването след няколко минути.
• Мига ли бутонът за Wi-Fi? Ако не, моля, натиснете отново за 3 секунди, за да активирате Wi-Fi мрежата.
• Моля, опитайте отново процеса на сдвояване.

Ако сте проверили горния списък и все още сте блокирани, моля, направете следното (хардуерно нулиране на продукта):
1) Докато продуктът е включен, натиснете едновременно бутона „Mode“ (Режим) и бутона „Wi-Fi“. Трябва да чуете звуков сигнал и продуктът се изключва автоматично.
2) Изключете продукта от контакта, изчакайте 1 минута и го включете отново.
3) Включете продукта и натиснете бутона за Wi-Fi, за да излъчите точката за достъп.
4) Отидете на настройката на телефона и потвърдете, че виждате Wi-Fi мрежата, наречена „SEB_accessPoint“ (екранната снимка по-долу).
5) Изберете мрежата „SEB_accessPoint“.
• Ако телефонът ви се свърже автоматично, моля, „премахнете“ тази мрежа от предварително регистрирания списък с Wi-Fi мрежи. След тази операция, моля, проверете дали тази „SEB_accessPoint“ все още присъства в списъка с Wi-Fi мрежи на вашия телефон.
• Ако телефонът ви поиска парола, моля, отменете я. Това е добър знак, това означава, че приложението ще може да се справи с тази част.
6) Върнете се в приложението и започнете отново процеса на сдвояване.



Забележка 1: За някои смартфони, след свързване към Wi-Fi мрежата на продукта („SEB_accessPoint“), може да видите съобщение с молба да потвърдите дали искате да останете в тази мрежа, която няма връзка с интернет. Към този момент това поведение е нормално, защото сте свързани с продукта, който няма връзка с интернет. Тя ще бъде възстановена, след като продуктът се присъедини към вашата домашна Wi-Fi мрежа. Затова, моля, отговорете на този въпрос, за да останете свързани с тази мрежа.

Забележка 2: Ако имате смартфон, който има опция за Wi-Fi асистент „switch between Wi-Fi networks and mobile data when Wi-Fi connection is poor“ (превключване между Wi-Fi мрежи и мобилни данни, когато Wi-Fi връзката е лоша) (например Xiaomi), моля, дезактивирайте я. Ако се активира, когато вашият смартфон е свързан с уреда като точка за достъп, смартфонът ще открие, че няма интернет с тази точка за достъп (което е нормално на тази стъпка от сдвояването). Смартфонът ще намери друга мрежа за вас и приложението не може да продължи по-нататък в процеса на сдвояване.
Моля, проверете интернет връзката на вашата домашна WiFi мрежа. Ако няма проблем с интернет връзката, моля, изключете продукта и включете отново след 1 минута изчакване.
Лещата на сензора може да е покрита с прах. Ако е така, почистете я.
Извадете щепсела на пречиствателя на въздуха от контакта за 20 секунди и след това го пъхнете отново.
Уредът е направен от материали, които могат да бъдат регенерирани или рециклирани. Можете да оставите уреда в най-близкия пункт за събиране на отпадъци.
Ако смятате, че някоя част липсва, обадете се на Центъра за обслужване на клиенти, за да Ви окажем необходимото съдействие.
Моля, отидете на раздел „Аксесоари“ на интернет страницата, за да намерите лесно всичко необходимо за Вашия продукт.
Открийте по-подробна информация в раздел Гаранция на тази интернет страница.