![](https://www.rowenta.fr/medias/lame2-visuel.png?context=bWFzdGVyfHJvb3R8NTAwODl8aW1hZ2UvcG5nfGgxOS9oM2IvOTMwNTI5OTA1ODcxOC5wbmd8YjE4MjYwM2Y4OTBmYzBjYmMzOTUyMjMwOWUyNzFjNzdhZTJhMDM4YTc1NWYyMTU2NjlkNGE1MDdhOTFhMTIwMw)
Какво представлява ангажиментът за 15 години сервизна поддръжка на разумна цена?
От 1-ви януари 2022 г. Rowenta увеличи ангажимента си за сервизиране на своите продукти, като удължи периода, в който ще поддържа наличност на резервни части на достъпна цена, от 10 на 15 години. Това се отнася както за нови уреди, пуснати на пазара през 2022 г., така и за такива, които все още се произвеждат. 96% от продадените артикули през 2021 г. отговарят на условията за 10 години сервизна поддръжка. Taка Rowenta засилва своя ангажимент в цяла Европа.
![REPAIRABLE FOR UP TO 10 YEARS REPAIRABLE FOR UP TO 10 YEARS](/medias/Tefal-15ans-BG-img-video.jpg?context=bWFzdGVyfHJvb3R8OTk0NzV8aW1hZ2UvanBlZ3xoNjUvaDAxLzE1ODEwOTEwNDg2NTU4LmpwZ3xkZGEyZDg5MzhmMzc0MGY5NzRlOGMyYzEwMWM0MjEyMWQ3YWIxZTNkMjkxODI0NjI5ZWEyYjJlODkxY2ViZTFk)
Rowenta НА ВАША СТРАНА...
Нашите продукти са проектирани, така че лесно да се ремонтират, демонтират и сглабят.
С повече от 50 000 артикула на склад се прави всичко,
за да се ремонтира само и точно това, което е наистина необходимо и то на най-ниска цена.
![](https://www.rowenta.fr/medias/aspirateur.png?context=bWFzdGVyfHJvb3R8MzA1MjR8aW1hZ2UvcG5nfGg5YS9oMDIvOTIzMzU1MjgwMTgyMi5wbmd8N2Y3NzZkM2ViMDU5NGM2MDZjODNlNmVlYTYyZjdjNWZhM2U1MTk4MTQxMmEyMjI3NGViOTYxMzcxMTgwNjg0Ng)
15 години сервизна поддръжка на разумна цена
Инженерите на Rowenta предлагат модификации базирани на оперативната обратна връзка, за да са сигурни, че новите поколения от продукти са още по-лесни за ремонтиране. Всеки нов продукт е систематично анализиран, така че да отговаря на етикета за "15 години сервизна поддръжка на разумна цена".
![](/medias/lame3-visuel6-2.jpg?context=bWFzdGVyfHJvb3R8NzEwMzF8aW1hZ2UvanBlZ3xoZTAvaDRjLzEzMDg5Mzc5OTQyNDMwLmpwZ3xmOGQ1ZTY0Mjc1ZTRmYjI4OGFkNDZlYjcxMTMwZWQzOGYxMzQ5NjVmM2NmZjEwM2M4ODZhY2Y1OTcxZmRhZGMx)
![](/medias/Logo-Tefal-Rowenta-15Y-BG-picto.png?context=bWFzdGVyfHJvb3R8MTQ0NDB8aW1hZ2UvcG5nfGgwMC9oZjkvMTU4MTA5MDg1ODYwMTQucG5nfDk3NzlhOGRmM2U0ZmYwN2NlYWZkNDZhZjc0NzFmMzliZDBmYjM2Y2M2OTA3NjdiNWExMDAwYmQ1OWJlMTBhM2Y)
Rowenta се ангажира да предоставя резервни части за почти всички свои продукти в период от 15 години след закупуването им*.
8.3 милиона части на над 30,000 м² площ
За да гарантира максимална незабавна наличност на резервни части, Rowenta поддържа на склад такива, за да покрие нуждите в следващите години за продукти, чието производство ще бъде спряно.
![](/medias/picto-Multidevises2FondTransparent.png?context=bWFzdGVyfHJvb3R8Mjc1MTV8aW1hZ2UvcG5nfGhlNy9oMTYvMTIyOTc4NzQ3MzUxMzQucG5nfDFhYzZlYWVkNmIyODVjN2ZiY2U1ZTZlOWQ2YTA0M2U5YTQ0MDI1OGExODAyNWVlMGM0M2VmZTcyZTIyMjA1Mzg)
Цената на ремонта често е по-ниска от тази за подмяна на продукт
Работейки върху цената на резервните части и предлагайки пълно сервизиране, Rowenta прави всичко възможно, за да гарантира, че ремонтите са възможно най-икономични.
Ремонтът не променя по никакъв начин качеството на продукта,
сервизиран с части, валидирани от марката.
* Повече от 96% от продуктите, пуснати на пазара от Groupe Seb в Европа през 2021 г. отогварят на ангажимента за 10 години сервизна поддръжка, който беше валиден до 31 декември 2021 г. и бе заменен от ангажимент за 15 години сервизна поддръжка на продукта на разумна цена от 1 януари 2022 г. Резервни части, които могат да бъдат получени чрез алтернативни технологии.
![](https://www.rowenta.fr/medias/aspirateur-bas.png?context=bWFzdGVyfHJvb3R8ODE3NDh8aW1hZ2UvcG5nfGhiNS9oYzYvOTIzMzU1NDE0NTMxMC5wbmd8NWM4YzA2NWE4NjNiZTVjMTkzNDI4MzYzZGE3Zjg3NzVlMWRkYTIyNGZiZTk1MjBiYzJkYzA1NTk3NWVjOGIwYQ)
Rowenta БЛИЗО ДО ВАС...
Вашите продукти получават най-доброто обслужване от най-добрите професионалисти, обучени от Rowenta и винаги търсещи решение, за да удължат живота на един продукт.
Днес, повече от 6 200 оторизирани професионални сервизи работят с вас, за да осигурят устойчивост на продуктите навсякъде по света, независимо от къде са закупени.
Натиснете бутона, за да намерите най- близкия оторизиран сервиз. Не забравяйте да проверите дали вече не съществува решение на проблема сред многото източници на помощ онлайн.
Намерете сервиз Често задавани въпроси6,200сервизни
центрове
Ремонтът е лесен
Само с едно посещение в наш ауторизиран сервиз, развалилата се част на вашия продукт може да бъде подменена.
Това помага да гарантираме сервзиране на продукта извън гаранционния период и прави възможна употребата му в продължение на много години.
Можете също така да поръчате резервни части и аксесоари за вашите продукти Rowenta директно онлайн.
Поръчайте части3D печат за поправка на вашите продукти за по-дълго!
Днес повече от 3000 продукта вече са отремонтирани с помощта на 3D принтиране. Тази технология позволява частта да се произвежда бързо при поискване, за да се намалят запасите от резервни части и да се разшири техната наличност. Всички 3D принтирани части преминават през специален процес на контрол, за да се гарантира качество и издръжливост.