Резултати от търсенето
„animal“ – Резултати: 293
Продукти
Често задавани въпроси
Има 3 различни мопа, предназначени за конкретна употреба:
• Сивият моп е стандартен моп за нормална употреба.
• Синият моп е моп с филтър Animal, текстурата му е по-драскаща, за да премахва по-добре петна от домашни любимци.
• Зеленият моп е моп с филтър Allergy за по-добро премахване на фини частици.
За разлика от зеления моп, който трябва да се използва без вода, сивият и синият моп трябва да се навлажнят, преди да ги поставите върху подложката на мопа.
• Сивият моп е стандартен моп за нормална употреба.
• Синият моп е моп с филтър Animal, текстурата му е по-драскаща, за да премахва по-добре петна от домашни любимци.
• Зеленият моп е моп с филтър Allergy за по-добро премахване на фини частици.
За разлика от зеления моп, който трябва да се използва без вода, сивият и синият моп трябва да се навлажнят, преди да ги поставите върху подложката на мопа.
Прахосмукачката робот има 4 режима на работа: Quiet, Eco, Standard и Boost.
Можете да ги активирате и през мобилното приложение.
Можете да ги активирате и през мобилното приложение.
Не е препоръчително да използвате мопа с вода върху чувствителни подови настилки, като например паркети или мокети и килими.
За да избегнете тези чувствителни зони, можете да създадете забранена зона около тях: роботът няма да отиде там, когато е поставен резервоарът за вода.
За да избегнете тези чувствителни зони, можете да създадете забранена зона около тях: роботът няма да отиде там, когато е поставен резервоарът за вода.
Отидете на „Settings“ (Настройки) в приложението си > „My maps“ (Моите карти), изберете картата, която искате да изтриете, изберете иконата за кошче в горния десен ъгъл, за да изтриете картата.
Отидете на „Settings“ (Настройки) в приложението си > „My maps“ (Моите карти), изберете една от вашите карти за достъп до инструменти за редактиране.
Прахосмукачката-робот има 3 режима на навигация:
• „Permanent map“ (Постоянна карта) (за персонализиране на почистване за всяка една стая)
• „No-go zones“ (Забранени зони) (за определяне на това в коя зона роботът не трябва да влиза)
• „Spot“ (На място) (за почистване на локализирана зона)
• „Permanent map“ (Постоянна карта) (за персонализиране на почистване за всяка една стая)
• „No-go zones“ (Забранени зони) (за определяне на това в коя зона роботът не трябва да влиза)
• „Spot“ (На място) (за почистване на локализирана зона)
Проверете дали известията са разрешени на вашия смартфон.
Отидете в „Настройки“ на вашия смартфон > „Известия“ и се уверете, че сте позволили известия за приложението „Rowenta Robots“.
Отидете в „Настройки“ на вашия смартфон > „Известия“ и се уверете, че сте позволили известия за приложението „Rowenta Robots“.
В началната страница на вашето приложение щракнете върху името на текущата карта, след което плъзнете наляво и щракнете върху „Add a map“ (Добавяне на карта).
Можете също да отидете на „Settings“ (Настройки) в приложението си > „My maps“ (Моите карти) > „Add a map“ (Добавяне на карта). Вашият робот ще започне проучването на заобикалящата среда, за да създаде новата карта. В зависимост от повърхността проучването може да продължи няколко минути. Изчакайте до края на проучването. След това изберете име за новата карта и потвърдете.
Можете също да отидете на „Settings“ (Настройки) в приложението си > „My maps“ (Моите карти) > „Add a map“ (Добавяне на карта). Вашият робот ще започне проучването на заобикалящата среда, за да създаде новата карта. В зависимост от повърхността проучването може да продължи няколко минути. Изчакайте до края на проучването. След това изберете име за новата карта и потвърдете.
За да създадете предпочитание в приложението, отворете основната страница, превключете нагоре, за да отворите контролния панел, и щракнете върху „Създаване на предпочитание“, след което го персонализирайте, както желаете.
За да изпратите робота обратно до неговата докинг станция, натиснете бутона „Home“ (Начало) на робота.
Ако роботът започва почистването от докинг станцията, той ще се върне до докинг станцията.
Ако роботът започва почистването от докинг станцията, той ще се върне до докинг станцията.
Не, резервоарът за вода и навлажненият моп трябва да се поставят непосредствено преди почистването и да се извадят веднага след него.
За това има няколко възможни причини:
• Не сте въвели правилно имейл адреса за профила. Моля, проверете.
• Не сте въвели правилно паролата. За да я нулирате, заявете временна парола по имейл и след това я променете в менюто на приложението.
• Не сте въвели правилно имейл адреса за профила. Моля, проверете.
• Не сте въвели правилно паролата. За да я нулирате, заявете временна парола по имейл и след това я променете в менюто на приложението.
Ако вашата мрежа не се вижда в списъка с налични мрежи, преместете устройството по-близо до приемника си за интернет.
Ако мрежата все още не е видима, може да не е съвместима с вашето устройство. По-специално 5 GHz мрежи не се поддържат. Направете справка със списъка за съвместимост.
Ако мрежата все още не е видима, може да не е съвместима с вашето устройство. По-специално 5 GHz мрежи не се поддържат. Направете справка със списъка за съвместимост.
Изключете незабавно вашата прахосмукачка-робот.
Отстранете контейнера за прах, филтъра и основната четка.
Оставете ги да се изсушат напълно, преди да ги поставите обратно.
Отстранете контейнера за прах, филтъра и основната четка.
Оставете ги да се изсушат напълно, преди да ги поставите обратно.
Това е нормално, защото сте свързани с продукта, който няма връзка с интернет.
За някои смартфони, след свързване към Wi-Fi на продукта, може да видите съобщение с молба да потвърдите, че искате да останете в тази мрежа, която няма връзка с интернет. Трябва да отговорите, че въпреки това искате да се свържете с тази мрежа, за да бъде свързването успешно.
За някои смартфони, след свързване към Wi-Fi на продукта, може да видите съобщение с молба да потвърдите, че искате да останете в тази мрежа, която няма връзка с интернет. Трябва да отговорите, че въпреки това искате да се свържете с тази мрежа, за да бъде свързването успешно.
За да може смартфонът Ви да открие Wi-Fi мрежата около Вас, приложението се нуждае от разрешение за местоположение, както се изисква от Google.
Ако не дадете такова разрешение, смартфонът няма да може да намери Вашия продукт и да продължи сдвояването.
Тази информация не се използва или съхранява.
Ако не дадете такова разрешение, смартфонът няма да може да намери Вашия продукт и да продължи сдвояването.
Тази информация не се използва или съхранява.
Това изобщо не е задължително, а е потребителско предпочитание.
Ако все още възниква грешка след няколко неуспешни опита:
• Уверете се, че вашият Wi-Fi рутер поддържа честотни ленти от 2,4 GHz и 802,11 b/g/n, тъй като прахосмукачката-робот не поддържа честотни ленти от 5 GHz.
• Проверете дали автоматичното повторно свързване към домашната Wi-Fi мрежа е правилно.
• Активирайте мобилните данни на вашия смартфон.
• Не използвайте VPN (виртуална частна мрежа).
• Повторете процеса на сдвояване, като проверите дали сте избрали правилната Wi-Fi мрежа и дали сте въвели правилната парола (Wi-Fi ключ).
• Дръжте телефона близо до робота и станцията до края на процеса на сдвояване.
• Изключете и включете отново станцията.
• Нулирайте робота, отворете капака, натиснете и задръжте бутона „Home“ (Начало) за 15 секунди.
• Натиснете и задръжте за 5 секунди бутоните „Home“ (Начало) и „Start“ (Старт), докато светлините на двата бутона започнат да мигат, и повторете процеса.
• Рестартирайте вашия смартфон.
• В случай че се появи прозорец с предупреждение за интернет връзка, поддържайте връзката с робота.
• Уверете се, че индикаторната лампичка на станцията е бяла, когато е свързана към захранването, а роботът не е на станцията.
Телефон с Android:
По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към робота. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
В зависимост от телефона ви може да се появят различни изскачащи прозорци по време на свързване:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако в изскачащия прозорец бъдете попитани питат дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако в изскачащия прозорец ви се съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага смяна на мрежите, не правете нищо.
• Уверете се, че вашият Wi-Fi рутер поддържа честотни ленти от 2,4 GHz и 802,11 b/g/n, тъй като прахосмукачката-робот не поддържа честотни ленти от 5 GHz.
• Проверете дали автоматичното повторно свързване към домашната Wi-Fi мрежа е правилно.
• Активирайте мобилните данни на вашия смартфон.
• Не използвайте VPN (виртуална частна мрежа).
• Повторете процеса на сдвояване, като проверите дали сте избрали правилната Wi-Fi мрежа и дали сте въвели правилната парола (Wi-Fi ключ).
• Дръжте телефона близо до робота и станцията до края на процеса на сдвояване.
• Изключете и включете отново станцията.
• Нулирайте робота, отворете капака, натиснете и задръжте бутона „Home“ (Начало) за 15 секунди.
• Натиснете и задръжте за 5 секунди бутоните „Home“ (Начало) и „Start“ (Старт), докато светлините на двата бутона започнат да мигат, и повторете процеса.
• Рестартирайте вашия смартфон.
• В случай че се появи прозорец с предупреждение за интернет връзка, поддържайте връзката с робота.
• Уверете се, че индикаторната лампичка на станцията е бяла, когато е свързана към захранването, а роботът не е на станцията.
Телефон с Android:
По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към робота. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
В зависимост от телефона ви може да се появят различни изскачащи прозорци по време на свързване:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако в изскачащия прозорец бъдете попитани питат дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако в изскачащия прозорец ви се съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага смяна на мрежите, не правете нищо.
Извадете робота от станцията му и натиснете бутона „Start“ (Старт) за 5 секунди, за да го изключите. След това включете отново робота, като натиснете бутона „Start“ (Старт) за 5 секунди, докато светнат лампичките на бутона.
Роботът може да бъде нулиран, като натиснете и задържите бутона „Home“ (Начало) за 15 секунди. Когато процедурата е успешна, се чува звуков сигнал и бутоните мигат.
• Уверете се, че роботът е свързан към захранването.
• Уверете се, че батерията е напълно заредена.
• Уверете се, че роботът е включен, като натиснете бутона „Start“ (Старт), светлините трябва да светят. Ако роботът и светлините са изключени, натиснете и задръжте бутона „Start“ (Старт) за 5 секунди, докато светлините на робота светнат.
• Не се опитвайте да използвате робота без модула „само вакуум“ или без резервоара за вода.
• Проверете дали контейнерът за прах и резервоарът за вода са правилно монтирани.
• Уверете се, че батерията е напълно заредена.
• Уверете се, че роботът е включен, като натиснете бутона „Start“ (Старт), светлините трябва да светят. Ако роботът и светлините са изключени, натиснете и задръжте бутона „Start“ (Старт) за 5 секунди, докато светлините на робота светнат.
• Не се опитвайте да използвате робота без модула „само вакуум“ или без резервоара за вода.
• Проверете дали контейнерът за прах и резервоарът за вода са правилно монтирани.
Ако искате да продадете вашия робот, изтрийте данните си:
• Нулирайте робота: отворете капака, натиснете и задръжте бутона „Home“ (Начало) за 15 секунди.
• След това отидете в приложението Robots: щракнете върху „Settings“ (Настройки), след това щракнете върху името на вашия робот и „Delete the product“ (Изтриване на продукта).
• Нулирайте робота: отворете капака, натиснете и задръжте бутона „Home“ (Начало) за 15 секунди.
• След това отидете в приложението Robots: щракнете върху „Settings“ (Настройки), след това щракнете върху името на вашия робот и „Delete the product“ (Изтриване на продукта).
Можете да извършите следните действия:
• Изключете кабела на станцията и го включете отново.
• Уверете се, че зареждащите терминали и прозорчетата на сензора не са препречени, след това избършете корпуса и станцията за зареждане със суха кърпа. Не забравяйте да изключите главния превключвател, както и да изключите робота, преди да го подсушите внимателно.
• Проверете дали няма някакви препятствия като отразяващ обект, стол и др. край станцията за зареждане.
Ако и след тези стъпки автоматичното зареждане все още не работи добре, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
• Изключете кабела на станцията и го включете отново.
• Уверете се, че зареждащите терминали и прозорчетата на сензора не са препречени, след това избършете корпуса и станцията за зареждане със суха кърпа. Не забравяйте да изключите главния превключвател, както и да изключите робота, преди да го подсушите внимателно.
• Проверете дали няма някакви препятствия като отразяващ обект, стол и др. край станцията за зареждане.
Ако и след тези стъпки автоматичното зареждане все още не работи добре, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
След като въведете своята парола, възниква грешка при свързване към облака.
• За свързване към облака се изисква интернет връзка за успешно сдвояване на устройствата. За целта можете да активирате своите мобилни данни или автоматично да се свържете отново към домашната си мрежа.
• Уверете се, че датата и часът на телефона ви са правилни. Всяка разлика ще попречи на свързването.
След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Изключете и отново включете устройството с помощта на превключвателя под контейнера за прах.
След няколко неуспешни опита можете да нулирате устройството:
Натиснете и задръжте бутона „Home“ (Начало) за 15 секунди, докато светлините на двата бутона започнат да мигат. Роботът ще издаде звуков сигнал, за да покаже, че е успешно нулиран.
След това, за да активирате режима на сдвояване, натиснете и задръжте за 5 секунди бутоните „Home“ (Начало) и „Start“ (Старт), докато светлините на двата бутона започнат да мигат, и повторете процеса на свързване.
• За свързване към облака се изисква интернет връзка за успешно сдвояване на устройствата. За целта можете да активирате своите мобилни данни или автоматично да се свържете отново към домашната си мрежа.
• Уверете се, че датата и часът на телефона ви са правилни. Всяка разлика ще попречи на свързването.
След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Изключете и отново включете устройството с помощта на превключвателя под контейнера за прах.
След няколко неуспешни опита можете да нулирате устройството:
Натиснете и задръжте бутона „Home“ (Начало) за 15 секунди, докато светлините на двата бутона започнат да мигат. Роботът ще издаде звуков сигнал, за да покаже, че е успешно нулиран.
След това, за да активирате режима на сдвояване, натиснете и задръжте за 5 секунди бутоните „Home“ (Начало) и „Start“ (Старт), докато светлините на двата бутона започнат да мигат, и повторете процеса на свързване.
Страничната четка трябва да се сменя с нова на всеки 6 месеца.
Можете да споделите робота, като всеки трябва да изтегли приложението Rowenta и да изпълни инструкциите за свързване.
Роботът може да работи до 120 минути, преди батерията му да се изтощи.
За да спрете временно сесията на почистване, натиснете бутона за захранване на робота.
За да възобновите сесията на почистване, натиснете отново бутона за захранване.
За да възобновите сесията на почистване, натиснете отново бутона за захранване.
Винаги дръжте прахосмукачката робот на докинг станцията, когато не я използвате.
Ако планирате да не използвате робота за дълго време, заредете напълно и след това извадете батерията от робота (уверете се, че роботът е изключен, когато вадите батерията). Съхранявайте ги на сухо и хладно място. Зареждайте отново батерията на всеки 3 месеца.
Ако планирате да не използвате робота за дълго време, заредете напълно и след това извадете батерията от робота (уверете се, че роботът е изключен, когато вадите батерията). Съхранявайте ги на сухо и хладно място. Зареждайте отново батерията на всеки 3 месеца.
Когато редактирате вашата карта, използвайте бутона „Zones“ (Зони), за да създадете и редактирате два различни типа зони:
• „No-go zone“ (Забранена зона) е ограничена зона, където достъпът на робота е забранен.
• „Cleaning zone“ (Зона за почистване) е определена зона, където на робота е позволено да почиства (напр.: детска зона за игра или под дивана).
Можете да създадете толкова зони, колкото искате, на вашата карта.
• „No-go zone“ (Забранена зона) е ограничена зона, където достъпът на робота е забранен.
• „Cleaning zone“ (Зона за почистване) е определена зона, където на робота е позволено да почиства (напр.: детска зона за игра или под дивана).
Можете да създадете толкова зони, колкото искате, на вашата карта.
За да деактивирате Wi-Fi модула на робота:
• Натиснете едновременно бутоните "Начало" и "Захранване", докато чуете звуков сигнал. Роботът автоматично прекратява връзката си с телефона.
• След това двата бутона ще мигат бавно за няколко минути. Роботът автоматично ще прекрати връзката си с телефона и WiFi мрежата.
След като приключи, не можете да се върнете.
За да сдвоите отново, ще трябва отново да извършите процеса на сдвояване.
• Натиснете едновременно бутоните "Начало" и "Захранване", докато чуете звуков сигнал. Роботът автоматично прекратява връзката си с телефона.
• След това двата бутона ще мигат бавно за няколко минути. Роботът автоматично ще прекрати връзката си с телефона и WiFi мрежата.
След като приключи, не можете да се върнете.
За да сдвоите отново, ще трябва отново да извършите процеса на сдвояване.
1. Проверете дали роботът е свързан правилно към безжичната мрежа. Отворете капака на робота и проверете дали свети лампичката за Wi-Fi.
Ако не свети, изключете робота, като натиснете бутона „Start“ (Старт) за 5 секунди, и след това го включете отново, като натиснете бутона „Start“ (Старт), докато светлините не започнат да мигат, а роботът е в обхвата на безжичната мрежа.
Ако индикаторът за Wi-Fi все още мига, това може да се дължи на няколко причини:
• Роботът може да е изключен или батерията да не е достатъчно заредена.
• Роботът може да се намира извън обхвата на Wi-Fi мрежата.
• Сменили сте паролата за Wi-Fi мрежата. Затова роботът вече не е свързан с Wi-Fi мрежата. Трябва да нулирате робота си, като натиснете и задържите бутона „Home“ (Начало) за 15 секунди и след това го свържете отново.
• Вътрешният софтуер на робота не се актуализира правилно. Изпълнете поетапните инструкции в приложението.
2. Индикаторът за Wi-Fi на робота свети, но приложението не може да се свърже.
Вашият смартфон не е свързан с интернет (Wi-Fi или 3G/4G мрежа).
Ако не свети, изключете робота, като натиснете бутона „Start“ (Старт) за 5 секунди, и след това го включете отново, като натиснете бутона „Start“ (Старт), докато светлините не започнат да мигат, а роботът е в обхвата на безжичната мрежа.
Ако индикаторът за Wi-Fi все още мига, това може да се дължи на няколко причини:
• Роботът може да е изключен или батерията да не е достатъчно заредена.
• Роботът може да се намира извън обхвата на Wi-Fi мрежата.
• Сменили сте паролата за Wi-Fi мрежата. Затова роботът вече не е свързан с Wi-Fi мрежата. Трябва да нулирате робота си, като натиснете и задържите бутона „Home“ (Начало) за 15 секунди и след това го свържете отново.
• Вътрешният софтуер на робота не се актуализира правилно. Изпълнете поетапните инструкции в приложението.
2. Индикаторът за Wi-Fi на робота свети, но приложението не може да се свърже.
Вашият смартфон не е свързан с интернет (Wi-Fi или 3G/4G мрежа).
Нужни са 3 – 4 часа, за да заредите празна батерия.
Поставете станцията до стена, на равна повърхност, лесно достъпна за робота.
Отстранете всякакви препятствия (включително килими) в рамките на 0,5 метра от лявата и дясната страна и 1,5 метра отпред. Не монтирайте станцията в ъгъл.
Поставете захранващия кабел по стената.
За повече информация вижте инструкциите в ръководството за употреба.
Отстранете всякакви препятствия (включително килими) в рамките на 0,5 метра от лявата и дясната страна и 1,5 метра отпред. Не монтирайте станцията в ъгъл.
Поставете захранващия кабел по стената.
За повече информация вижте инструкциите в ръководството за употреба.
Когато редактирате вашата карта, използвайте бутона "Зони", за да създадете и редактирате два различни типа зони:
• „No-go zone“ (Забранена зона) е ограничена зона, където достъпът на робота е забранен.
• „Зона без моп“ е зона с ограничен достъп, където достъпът на робота е забранен само когато резервоарът за вода е монтиран. Когато резервоарът за вода не е монтиран, роботът е упълномощен да вакуумира тази зона.
Можете да създадете толкова зони, колкото искате, на вашата карта.
• „No-go zone“ (Забранена зона) е ограничена зона, където достъпът на робота е забранен.
• „Зона без моп“ е зона с ограничен достъп, където достъпът на робота е забранен само когато резервоарът за вода е монтиран. Когато резервоарът за вода не е монтиран, роботът е упълномощен да вакуумира тази зона.
Можете да създадете толкова зони, колкото искате, на вашата карта.
Някои телефони Xiaomi може да имат проблеми със свързването. Може да се появят необичайно голям брой изскачащи прозорци.
Засегнатите телефони са тези със система MIUI (като например модели Redmi и Pocophone).
В този случай опитайте да изпълните следните стъпки:
• Settings (Настройки) > Applications (Приложения) > Manage applications (Управление на приложенията) > Rowenta Robots (Роботи Rowenta) > Other permissions (Други разрешения). На тази страница приемете разрешението за Change Wi-Fi connectivity (Промяна на Wi-Fi свързаност).
• Settings (Настройки) > Wi-Fi > Additional settings (Допълнителни настройки) > Wi-Fi Assistant (Wi-Fi асистент). На тази страница дезактивирайте наличните опции.
Засегнатите телефони са тези със система MIUI (като например модели Redmi и Pocophone).
В този случай опитайте да изпълните следните стъпки:
• Settings (Настройки) > Applications (Приложения) > Manage applications (Управление на приложенията) > Rowenta Robots (Роботи Rowenta) > Other permissions (Други разрешения). На тази страница приемете разрешението за Change Wi-Fi connectivity (Промяна на Wi-Fi свързаност).
• Settings (Настройки) > Wi-Fi > Additional settings (Допълнителни настройки) > Wi-Fi Assistant (Wi-Fi асистент). На тази страница дезактивирайте наличните опции.
Приложението за роботи е само за смартфони.
Можете да отидете на настройката на смартфона си и да проверите дали вашият смартфон е свързан с домашната ви WiFi мрежа. WiFi мрежата трябва да има връзка с интернет.
След като въведете своята парола, възниква грешка при свързване към Wi-Fi мрежата.
1. Проверете паролата за Wi-Fi и я въведете отново внимателно.
2. Дръжте смартфона си близо до устройството и интернет модема, докато завърши процесът на свързване.
3. Устройството не може да се свързва към обществени мрежи, като например наличните в хотелите.
4. Телефон с Android: При свързване към устройството може да се появи изскачащ прозорец. По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към робота. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
Вижте някои примери за проблеми, които може да срещнете, в зависимост от вашия телефон:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако в изскачащия прозорец бъдете попитани питат дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако в изскачащия прозорец ви се съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага смяна на мрежите, не правете нищо.
След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Изключете устройството, като задържите бутона за стартиране натиснат за 3 секунди, докато устройството е откачено от базата си, след което го включете отново.
1. Проверете паролата за Wi-Fi и я въведете отново внимателно.
2. Дръжте смартфона си близо до устройството и интернет модема, докато завърши процесът на свързване.
3. Устройството не може да се свързва към обществени мрежи, като например наличните в хотелите.
4. Телефон с Android: При свързване към устройството може да се появи изскачащ прозорец. По време на процеса на свързване приложението ще ви свърже автоматично към робота. Важно е да останете свързани към тази нова мрежа.
Вижте някои примери за проблеми, които може да срещнете, в зависимост от вашия телефон:
• Ако изскачащият прозорец ви съобщава, че мрежата ще бъде превключена, тъй като тази, към която сте свързани, няма интернет, откажете.
• Ако в изскачащия прозорец бъдете попитани питат дали искате да останете свързани към мрежата без интернет, приемете.
• Ако в изскачащия прозорец ви се съобщава, че мрежата няма интернет, но не предлага смяна на мрежите, не правете нищо.
След няколко неуспешни опита:
• Рестартирайте своя Wi-Fi рутер.
• Изключете устройството, като задържите бутона за стартиране натиснат за 3 секунди, докато устройството е откачено от базата си, след което го включете отново.
Не е препоръчително да използвате мопа с вода върху чувствителни подови настилки, като например паркети или мокети и килими.
Не почиствайте с прахосмукачка мокри повърхности, всякакъв вид течности, горещи вещества (жарава, цигари), изключително фини вещества (гипс, цимент, пепел и т.н.), големи остри отпадъци (стъкло), вредни продукти (разтворители, абразивни материали и т.н.), агресивни продукти (киселина, почистващи продукти и т.н.), запалими и избухливи продукти (на маслена или спиртна основа).
Оставете зарядната докинг станция постоянно включена в контакта (функцията за автоматично презареждане няма да е налична, ако докинг станцията не е активирана).
Роботът е ефективен на твърди подови повърхности, включително плочки, паркет, ламинат, винил и килими с максимална дебелина 1,5 см.
Да, роботът може да се зарежда на станцията за зареждане, дори когато главният превключвател е изключен.
Необходимо е редовно да почиствате левите, десните и предните колела, за да премахнете заплетените косми и влакна.
Не използвайте почистващи препарати за почистване на прахосмукачката-робот.
За някои части може да използвате вода, а за други може да използвате само суха кърпа. За повече подробности, вижте ръководството за употреба.
За някои части може да използвате вода, а за други може да използвате само суха кърпа. За повече подробности, вижте ръководството за употреба.
Можете да извършите следните действия:
• Уверете се, че няма препречващи предмети на 10 см от стълби/дупки.
• Избършете прозорчетата на сензора със суха кърпа.
Ако и след тези стъпки проблемът продължава, моля, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
• Уверете се, че няма препречващи предмети на 10 см от стълби/дупки.
• Избършете прозорчетата на сензора със суха кърпа.
Ако и след тези стъпки проблемът продължава, моля, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Препоръчва се да сменяте филтъра за фини прахови частици и филтъра от пяна веднъж на всеки 6 месеца.
Не използвайте уреда. За да избегнете всякаква опасност, трябва да бъдат подменени от оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Не, уредът е предназначен единствено за употреба на закрито.
Преди да пуснете робота, уверете се, че наоколо няма препятствия, захранващи кабели, дрехи или други потенциално опасни предмети, които могат да причинят повреда на уреда или други инциденти.
Можете да извършите следните действия:
• Изключете главния превключвател и отново го включете.
• Изключете кабела от контакта и отново го включете в станцията за зареждане.
• Уверете се, че зареждащите терминали и прозорчетата на сензора не са препречени, след това избършете корпуса и станцията за зареждане със суха кърпа. Не забравяйте да изключите главния превключвател, както и да изключите робота, преди да го подсушите внимателно.
• Проверете дали няма някакви препятствия като отразяващ обект, стол и др. край станцията за зареждане.
Ако и след тези стъпки автоматичното зареждане все още не работи добре, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
• Изключете главния превключвател и отново го включете.
• Изключете кабела от контакта и отново го включете в станцията за зареждане.
• Уверете се, че зареждащите терминали и прозорчетата на сензора не са препречени, след това избършете корпуса и станцията за зареждане със суха кърпа. Не забравяйте да изключите главния превключвател, както и да изключите робота, преди да го подсушите внимателно.
• Проверете дали няма някакви препятствия като отразяващ обект, стол и др. край станцията за зареждане.
Ако и след тези стъпки автоматичното зареждане все още не работи добре, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Това е нормално. Прахосмукачката може да остане свързана със станцията за зареждане без никакъв риск.
Внимание: използвайте само предвиденото зарядно.
Внимание: използвайте само предвиденото зарядно.
Препоръчва се почистване на централната четка веднъж седмично.
За повече подробности, моля, вижте ръководството за употреба.
За повече подробности, моля, вижте ръководството за употреба.
Не използвайте уреда. За да избегнете всякаква опасност, не пипайте терминалите. Трябва да изключите докинг станцията от контакта и да бъде подменена от оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Да. Роботът ще премине в неактивен режим, когато бъде напълно зареден.
Това е така, защото роботът не е започнал работа от станцията за зареждане: тъй като роботът се връща в началната си точка, той ще се върне там, където е започнал почистването в режим Spot.
Проверете следното:
• Няма препречващи предмети под колелата.
• Роботът не е блокиран поради разлика в нивата на пода.
• Не е изписано съобщение за грешка. (вижте раздела за отстраняване на неизправности и кодове на грешките в ръководството за употреба)
• Няма препречващи предмети под колелата.
• Роботът не е блокиран поради разлика в нивата на пода.
• Не е изписано съобщение за грешка. (вижте раздела за отстраняване на неизправности и кодове на грешките в ръководството за употреба)
Мигащата светлина и светлинният сигнал показват грешка.
За повече подробности относно описанието на грешката и решение вижте ръководството за употреба.
За повече подробности относно описанието на грешката и решение вижте ръководството за употреба.
Да, използването на прахосмукачка-робот се препоръчва за поддържане на чистотата, но все пак има повърхности, върху които роботът не е толкова ефективен, колкото стандартните прахосмукачки.
Филтърът може да е поставен неправилно. Опитайте да го поставите правилно в жлеба на държача.
Да, роботът е снабден със сензори срещу падане, които разпознават стълби и дупки.
Възможно е обаче да възникнат ситуации, в които сензорите не са толкова ефективни. Например извити ръбове на стълби, килимчета до стълби, хлъзгави повърхности, препятствия, които могат да повлияят на работата на сензорите.
Възможно е обаче да възникнат ситуации, в които сензорите не са толкова ефективни. Например извити ръбове на стълби, килимчета до стълби, хлъзгави повърхности, препятствия, които могат да повлияят на работата на сензорите.
Препоръчва се почистване на филтрите поне веднъж седмично.
За повече подробности, моля, вижте ръководството за употреба.
За повече подробности, моля, вижте ръководството за употреба.
Да, сензорите на робота не се нуждаят от светлина за извършване на сесията за почистване.
Роботът е ограничен до една програма на ден, за да се осигури оптималното почистване на всички достъпни помещения.
Да, по време на почистване роботът се връща автоматично в станцията за зареждане при изтощена батерия.
След като зареждането приключи, прахосмукачката ще възобнови процеса на почистване.
След като зареждането приключи, прахосмукачката ще възобнови процеса на почистване.
За това има няколко възможни причини:
• Ако роботът не е започнал от станцията за зареждане, няма да се върне там. В този случай ще се върне в началната си точка.
• Ако роботът е почиствал в режим Spot, ще се върне в началната си точка.
• Ако роботът бъде повдигнат и поставен обратно на пода, ще се опита да се премести. Ако не може, ще се върне в началната си точка.
• Ако роботът не е започнал от станцията за зареждане, няма да се върне там. В този случай ще се върне в началната си точка.
• Ако роботът е почиствал в режим Spot, ще се върне в началната си точка.
• Ако роботът бъде повдигнат и поставен обратно на пода, ще се опита да се премести. Ако не може, ще се върне в началната си точка.
Препоръчително е да избърсвате сензорите и терминалите за зареждане (на робота и станцията за зареждане) с чиста, суха кърпа веднъж седмично.
Изключете робота, преди да почистите сензорите и терминалите за зареждане.
Изключете робота, преди да почистите сензорите и терминалите за зареждане.
Проверете следното:
• Дали превключвателят под робота е в правилното положение „ON“.
• Дали дисплеят свети. Ако ли не, заредете робота на базовата станция.
• Дали превключвателят под робота е в правилното положение „ON“.
• Дали дисплеят свети. Ако ли не, заредете робота на базовата станция.
Можете да извършите следните действия:
• Проверете дали входният канал не е запушен.
• Проверете дали контейнерът за прах е поставен правилно.
• Изпразнете контейнера за прах, ако е пълен.
• Свалете централната четка и я почистете.
• Проверете дали филтърът не е задръстен.
Ако и след тези стъпки проблемът продължава, моля, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
• Проверете дали входният канал не е запушен.
• Проверете дали контейнерът за прах е поставен правилно.
• Изпразнете контейнера за прах, ако е пълен.
• Свалете централната четка и я почистете.
• Проверете дали филтърът не е задръстен.
Ако и след тези стъпки проблемът продължава, моля, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Работата на робота може да е възпрепятствана от определени проблеми, за които се показват кодове за грешка.
За повече подробности относно кодовете за грешка и решение вижте ръководството за употреба.
За повече подробности относно кодовете за грешка и решение вижте ръководството за употреба.
Поставете зарядната докинг станция до стена, на равна повърхност и където прахосмукачката-робот може лесно да я открие.
На мястото не бива да има никакви препятствия (включително килим). Оставете поне 1,5 метър свободно пространство отляво и отдясно и 2 метра пред докинг станцията. Ако станцията е поставена в ъгъл или се открива трудно, прахосмукачката-робот няма да може да я достигне.
Поставете зарядния кабел на докинг станцията покрай стената.
За повече информация вижте инструкциите в ръководството за употреба.
На мястото не бива да има никакви препятствия (включително килим). Оставете поне 1,5 метър свободно пространство отляво и отдясно и 2 метра пред докинг станцията. Ако станцията е поставена в ъгъл или се открива трудно, прахосмукачката-робот няма да може да я достигне.
Поставете зарядния кабел на докинг станцията покрай стената.
За повече информация вижте инструкциите в ръководството за употреба.
Изсипвайте контейнера за прах в боклука след всяка употреба. Почиствайте уплътненията на отделението за прах с кърпа.
Проверете:
Дали контейнерът за прах не е пълен.
Дали филтрите са чисти.
Дали няма предмет или боклук, който блокира отвора за всмукване под робота.
Дали контейнерът за прах не е пълен.
Дали филтрите са чисти.
Дали няма предмет или боклук, който блокира отвора за всмукване под робота.
Да, можете да насрочите единична сесия за почистване или да настроите ежедневна функция за почистване чрез мобилното приложение.
Уверете се, че четката не е препречена с нещо. Почистете четката от заплетени косми и влакна.
Ако четката е повредена, сменете я с нова.
Ако четката е повредена, сменете я с нова.
Когато роботът установи риск, се активира предпазната функция на четката.
Възможни са две ситуации:
Четката не може да се движи: роботът се опитва да я освободи и спира почистването и четката.
Роботът ще се опита да освободи четката: ако не може, ще я изключи и ще трябва ръчно да я освободите.
Ако четката не може да се движи по дебел килим заради дългите и/или дебели влакна или роботът е почиствал килима дълго време, четката ще спре да се върти и роботът ще продължи да почиства без нея.
Възможни са две ситуации:
Четката не може да се движи: роботът се опитва да я освободи и спира почистването и четката.
Роботът ще се опита да освободи четката: ако не може, ще я изключи и ще трябва ръчно да я освободите.
Ако четката не може да се движи по дебел килим заради дългите и/или дебели влакна или роботът е почиствал килима дълго време, четката ще спре да се върти и роботът ще продължи да почиства без нея.
Проверете дали превключвателят под робата е в правилното положение „ON“.
Приложението ще ви предложи почистване или планиране въз основа на последните 3 седмици.
Ако роботът заседне два пъти на едно и също място, той ще предложи забранена зона от 1 m².
„Интензивен режим“ е услуга в приложението за моделите S120 AI и S130 AI. Тази функция дава възможност на робота да изпълни интензивно почистване, като мине два пъти върху дадена зона.
Услугите за AI са функции, настроени да подобрят вашето потребителско изживяване. В зависимост от използването и предпочитанията ви роботът ще може да ви предложи персонализирани предложения за почистване, планиране и забранени зони.
Ако смятате, че сте открили уязвимост в продукта, съобщете ни за това, като прегледате нашата политика за разкриване на уязвимости.
Проверете следното:
• Станцията за зареждане не бива да е поставена върху килим.
• Станцията за зареждане не бива да е изложена на слънчева светлина, нито да е в близост до източник на топлина.
• Свободното пространство около и пред станцията за зареждане е в съответствие с инструкциите в ръководството за употреба.
• Щепселът е свързан правилно със станцията за зареждане.
• Кабелът за зареждане е свързан към електрозахранването.
• Няма препречващи предмети около станцията за зареждане.
• Няма предмети в близост до терминалите на станцията за зареждане.
• Активирана е станцията за зареждане (LED индикаторът свети в зелено).
Ако роботът все още не намира базовата станция и след като проверите тези точки, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
• Станцията за зареждане не бива да е поставена върху килим.
• Станцията за зареждане не бива да е изложена на слънчева светлина, нито да е в близост до източник на топлина.
• Свободното пространство около и пред станцията за зареждане е в съответствие с инструкциите в ръководството за употреба.
• Щепселът е свързан правилно със станцията за зареждане.
• Кабелът за зареждане е свързан към електрозахранването.
• Няма препречващи предмети около станцията за зареждане.
• Няма предмети в близост до терминалите на станцията за зареждане.
• Активирана е станцията за зареждане (LED индикаторът свети в зелено).
Ако роботът все още не намира базовата станция и след като проверите тези точки, свържете се с оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Страничните четки трябва да се сменят с нови на всеки 6 месеца.
Нужни са 3 часа, за да заредите празна батерия.
• Уверете се, че мястото за почистване е добре осветено.
• Уверете се, че сензорите не са блокирани.
• Почистете сензорите с чиста мека суха кърпа.
• Уверете се, че сензорите не са блокирани.
• Почистете сензорите с чиста мека суха кърпа.
Въпреки че роботът е в състояние самостоятелно да избягва някои препятствия, прочетете следните съвети, за да подобрите ефективността на почистването:
• Подредете кабелите, жиците, малките и незакрепени предмети.
• Премахнете от земята всякакви нестабилни, крехки, скъпи или опасни предмети.
• Уверете се, че вратата на всяка стая е отворена.
• Вашият робот може да изпитва известни затруднения върху тъмни подове и килими: с ресни, твърде дебели, с дълъг косъм, твърде светли (напр: килим в банята).
• За да постигнете оптимална ефективност на сензорите против изпускане, отстранете всички предмети (напр: обувка) от стълбите.
• Когато използвате робота във висока зона, поставете физическа преграда на ръба, за да предотвратите случайни падания.
• Не стойте в тесни пространства, като например коридори, за да не блокирате робота.
• Уверете се, че зоните, които ще бъдат почиствани, са добре осветени, за да работи правилно функцията „3D визуализиране“.
• Подредете кабелите, жиците, малките и незакрепени предмети.
• Премахнете от земята всякакви нестабилни, крехки, скъпи или опасни предмети.
• Уверете се, че вратата на всяка стая е отворена.
• Вашият робот може да изпитва известни затруднения върху тъмни подове и килими: с ресни, твърде дебели, с дълъг косъм, твърде светли (напр: килим в банята).
• За да постигнете оптимална ефективност на сензорите против изпускане, отстранете всички предмети (напр: обувка) от стълбите.
• Когато използвате робота във висока зона, поставете физическа преграда на ръба, за да предотвратите случайни падания.
• Не стойте в тесни пространства, като например коридори, за да не блокирате робота.
• Уверете се, че зоните, които ще бъдат почиствани, са добре осветени, за да работи правилно функцията „3D визуализиране“.
Измерете непрекъсната линията, която искате да зададете като граница, и отрежете необходимата дължина на лентата. Ако трябва да оградите предмет, можете да отрежете няколко парчета от лентата. Поставете лентата на пода.
Проверете следните точки:
• докинг станцията не бива да е върху килим.
• докинг станцията не бива да е изложена на слънчева светлина, нито да е в близост до източник на топлина.
• Свободното пространство отстрани и пред докинг станцията трябва да е в съответствие с инструкциите в ръководството за употреба. В противен случай преместете докинг станцията или предметите, които пречат.
• Кръглият щепсел свързан ли е правилно със докинг станцията? Ако не е, включете го на зарядното в докинг станцията.
• Кабелът за зарядното свързан ли е към електрозахранването? Ако не е, свържете зарядното към електрозахранването.
• Има ли предмет в близост до зарядната докинг станция? Ако има, преместете всички предмети край докинг станцията.
• Има ли предмети в близост до терминалите на докинг станцията? Ако има, премахнете всички предмети от терминалите на докинг станцията.
• Дезактивирана ли е докинг станцията (LED индикаторът "power" е червен)? Ако е така, активирайте докинг станцията, като я свържете към електрозахранването.
• Ако виртуалната стена е поставена, намира ли се на разстояние от докинг станцията (над 3m)? Защото, ако виртуалната стена се постави наблизо, сигналът от стената ще блокира докинг станцията и роботът няма да може да се върне там.
Ако, след като проверите тези точки, роботът все още не може да намери докинг станцията, ще трябва да бъде проверен от оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
• докинг станцията не бива да е върху килим.
• докинг станцията не бива да е изложена на слънчева светлина, нито да е в близост до източник на топлина.
• Свободното пространство отстрани и пред докинг станцията трябва да е в съответствие с инструкциите в ръководството за употреба. В противен случай преместете докинг станцията или предметите, които пречат.
• Кръглият щепсел свързан ли е правилно със докинг станцията? Ако не е, включете го на зарядното в докинг станцията.
• Кабелът за зарядното свързан ли е към електрозахранването? Ако не е, свържете зарядното към електрозахранването.
• Има ли предмет в близост до зарядната докинг станция? Ако има, преместете всички предмети край докинг станцията.
• Има ли предмети в близост до терминалите на докинг станцията? Ако има, премахнете всички предмети от терминалите на докинг станцията.
• Дезактивирана ли е докинг станцията (LED индикаторът "power" е червен)? Ако е така, активирайте докинг станцията, като я свържете към електрозахранването.
• Ако виртуалната стена е поставена, намира ли се на разстояние от докинг станцията (над 3m)? Защото, ако виртуалната стена се постави наблизо, сигналът от стената ще блокира докинг станцията и роботът няма да може да се върне там.
Ако, след като проверите тези точки, роботът все още не може да намери докинг станцията, ще трябва да бъде проверен от оторизиран сервиз за ремонт на прахосмукачки.
Виртуалната стена дава възможност да се ограничат зоните, които роботът почиства.
Гласов асистент Alexa
Гласов асистент на Google
Гласов асистент на Google
Прахосмукачката робот има 3 режима на работа: тих, нормален и турбо.
Можете да ги активирате и през мобилното приложение.
Можете да ги активирате и през мобилното приложение.
Прахосмукачката робот Серия 40 има 3 режима на навигация:
• „Auto“ (Автоматичен)
• „Auto-Express“ (Експресен автоматичен) (30-минутна сесия на почистване, след което роботът се връща в докинг станцията)
• „Wall follow“ (Следване на стената) (режим, позволяващ старателно почистване до стените и в ъглите)
• „Auto“ (Автоматичен)
• „Auto-Express“ (Експресен автоматичен) (30-минутна сесия на почистване, след което роботът се връща в докинг станцията)
• „Wall follow“ (Следване на стената) (режим, позволяващ старателно почистване до стените и в ъглите)
Проверете дали уредът е съвместим: Списък за съвместимост
Проверете дали уредът е съвместим: Списък за съвместимост
Нужни са 6 часа, за да заредите празна батерия.
След като светлината на бутона за включване/изключване на робота спре да мига, батерията е напълно заредена.
Проверете филтъра и ако е в лошо състояние, сменете го.
Изпразнете контейнера за прах.
Проверете състоянието на четката и при необходимост я почистете или сменете.
Изпразнете контейнера за прах.
Проверете състоянието на четката и при необходимост я почистете или сменете.
Проверете дали батерията е напълно заредена след пълен цикъл на зареждане.
Ако батерията е повредена, моля, сменете я.
Ако батерията е повредена, моля, сменете я.
Да, съвсем нормално е. Прахосмукачката може да остане постоянно свързана със зарядното без никакъв риск.
Възможно е уредът да прегрява.
Изключете уреда и го оставете да се охлади поне 1 час.
Ако проблемът продължава, свържете се с центъра за обслужване на клиенти.
Изключете уреда и го оставете да се охлади поне 1 час.
Ако проблемът продължава, свържете се с центъра за обслужване на клиенти.
• Въртящата се четка или маркучът са блокирани: спрете прахосмукачката и почистете частите.
• Четката е износена: свържете се с оторизиран сервиз, за да сменят четката.
• Ремъкът е износен: свържете се с оторизиран сервиз, за да сменят ремъка.
• Четката е износена: свържете се с оторизиран сервиз, за да сменят четката.
• Ремъкът е износен: свържете се с оторизиран сервиз, за да сменят ремъка.
Батерията на уреда е разредена. Моля, заредете я.
Задействала се е защитата срещу прегряване на уреда.
Спрете прахосмукачката. Проверете дали нещо не блокира въртенето на четката. Ако е така, отстранете предмета, почистете моторизираната четка и включете прахосмукачката.
Спрете прахосмукачката. Проверете дали нещо не блокира въртенето на четката. Ако е така, отстранете предмета, почистете моторизираната четка и включете прахосмукачката.
Зарядното устройство не е свързано правилно с уреда или е повредено.
Проверете дали зарядното устройство е правилно свързано или се свържете с оторизиран сервиз, за да го смени.
Проверете дали зарядното устройство е правилно свързано или се свържете с оторизиран сервиз, за да го смени.
Не се използва правилното зарядно устройство или то е повредено.
Обърнете се към оторизиран сервиз, за да сменят зарядното устройство.
Обърнете се към оторизиран сервиз, за да сменят зарядното устройство.
Проверете филтъра и ако е в лошо състояние, сменете го.
Изпразнете контейнера за прах.
Проверете състоянието на четката и при необходимост я почистете или сменете.
Изпразнете контейнера за прах.
Проверете състоянието на четката и при необходимост я почистете или сменете.
Проверете дали батерията е напълно заредена след пълен цикъл на зареждане.
Ако батерията е повредена, моля, сменете я.
Ако батерията е повредена, моля, сменете я.
Можете да отидете на настройката на смартфона си и да проверите дали вашият смартфон е свързан с домашната ви WiFi мрежа. WiFi мрежата трябва да има връзка с интернет.
Ако смятате, че сте открили уязвимост в продукта, съобщете ни за това, като прегледате нашата политика за разкриване на уязвимости.