Инструкции за употреба и често задавани въпроси за МНОГОФУНКЦИОНАЛНА ПРАХОСМУКАЧКА ROWENTA X-FORCE 11.60 AQUA

Най-доброто почистване

Безкабелната вертикална прахосмукачка X-Force Flex 11.60 съчетава ефективност и най-добро представяне в класа си. Очаквано, имайки предвид, че в нея с вложени най-актуалните технологии от Rowenta: мотор DigitalForce за достигане на 130 Air Watt всмукателна мощност, плъзгаща се 25,2 V батерия с висок заряд за до 45 минути автономна работа при използване на ръчната прахосмукачка на позиция Еко, гъвкава тръба за достигане до 4х по далеч под ниски мебели и четка с насочваща светлина Deep Power LED vision, за да виждате дори скритото замърсяване. Ненадминато изживяване при почистване. И за да е настина цялостна грижата за дома ви, разполагате с накрайник AQUA HEAD, с който съчетавате сухо и мокро почистване и постигате перфектни резултати за по-кратко време. Доверете се на технологии за ефективно и бързи резултати!

*В сравнение с вертикална прахосмукачка със статични тръби, при същите условия

Референтен код : RH9890WO

Инструкции и Ръководство

Често задавани въпроси

Възможно е уредът да прегрява.
Изключете уреда и го оставете да се охлади поне 1 час.
Ако проблемът продължава, свържете се с центъра за обслужване на клиенти.
Зарядното устройство не е свързано правилно с уреда или е повредено.
Проверете дали зарядното устройство е правилно свързано или се свържете с оторизиран сервиз, за да го смени.
Батерията на уреда е разредена. Моля, заредете я.
Да, съвсем нормално е. Прахосмукачката може да остане постоянно свързана със зарядното без никакъв риск.
Задействала се е защитата срещу прегряване на уреда.
Спрете прахосмукачката. Проверете дали нещо не блокира въртенето на четката. Ако е така, отстранете предмета, почистете моторизираната четка и включете прахосмукачката.
• Тръбата или маркучът са частично запушени. отпушете ги.
• Контейнерът за прах е пълен: изпразнете го и го почистете.
• Контейнерът за прах не е поставен правилно. поставете го отново правилно.
• Главата за всмукване е замърсена: свалете моторизираната четка и я почистете.
• Филтърът от пяна за защита на мотора е пълен: почистете го.
• Въртящата се четка или маркучът са блокирани: спрете прахосмукачката и почистете частите.
• Четката е износена: свържете се с оторизиран сервиз, за да сменят четката.
• Ремъкът е износен: свържете се с оторизиран сервиз, за да сменят ремъка.
Не се използва правилното зарядно устройство или то е повредено.
Обърнете се към оторизиран сервиз, за да сменят зарядното устройство.
След като се уверите, че сте спазили инструкциите за стартирането му от книжката с Инструкциите за употреба, проверете дали електрическият Ви контакт работи като включите друг уред. Ако все още уредът не работи, не опитвайте да го разглобите или поправите сами, а го отнесете в оторизиран сервизен център.
Проверете филтъра и ако е в лошо състояние, сменете го.
Изпразнете контейнера за прах.
Проверете състоянието на четката и при необходимост я почистете или сменете.
Проверете дали батерията е напълно заредена след пълен цикъл на зареждане.
Ако батерията е повредена, моля, сменете я.
Уредът е направен от материали, които могат да бъдат регенерирани или рециклирани. Можете да оставите уреда в най-близкия пункт за събиране на отпадъци.
Ако смятате, че някоя част липсва, обадете се на Центъра за обслужване на клиенти, за да Ви окажем необходимото съдействие.
Моля, отидете на раздел „Аксесоари“ на интернет страницата, за да намерите лесно всичко необходимо за Вашия продукт.
Открийте по-подробна информация в раздел Гаранция на тази интернет страница.