Меню

Какво представлява ангажиментът за 15 години сервизна поддръжка на разумна цена?


От 1-ви януари 2022 г. Rowenta увеличи ангажимента си за сервизиране на своите продукти, като удължи периода, в който ще поддържа наличност на резервни части на достъпна цена, от 10 на 15 години. Това се отнася както за нови уреди, пуснати на пазара през 2022 г., така и за такива, които все още се произвеждат. 96% от продадените артикули през 2021 г. отговарят на условията за 10 години сервизна поддръжка. Taка Rowenta засилва своя ангажимент в цяла Европа.

REPAIRABLE FOR UP TO 10 YEARS

Rowenta НА ВАША СТРАНА...

Нашите продукти са проектирани, така че лесно да се ремонтират, демонтират и сглабят.
 С повече от 50 000 артикула на склад се прави всичко,
за да се ремонтира само и точно това, което е наистина необходимо и то на най-ниска цена.

15 години сервизна поддръжка на разумна цена

Инженерите на Rowenta предлагат модификации базирани на оперативната обратна връзка, за да са сигурни, че новите поколения от продукти са още по-лесни за ремонтиране. Всеки нов продукт е систематично анализиран, така че да отговаря на етикета за "15 години сервизна поддръжка на разумна цена".

Rowenta се ангажира да предоставя резервни части за почти всички свои продукти в период от 15 години след закупуването им*.

 

8.3 милиона части на над 30,000 м² площ

За да гарантира максимална незабавна наличност на резервни части, Rowenta поддържа на склад такива, за да покрие нуждите в следващите години за продукти, чието производство ще бъде спряно.

Цената на ремонта често е по-ниска от тази за подмяна на продукт
Работейки върху цената на резервните части и предлагайки пълно сервизиране, Rowenta прави всичко възможно, за да гарантира, че ремонтите са възможно най-икономични. Ремонтът не променя по никакъв начин качеството на продукта, сервизиран с части, валидирани от марката.

* Повече от 96% от продуктите, пуснати на пазара от Groupe Seb в Европа през 2021 г. отогварят на ангажимента за 10 години сервизна поддръжка, който беше валиден до 31 декември 2021 г. и бе заменен от ангажимент за 15 години сервизна поддръжка на продукта на разумна цена от 1 януари 2022 г. Резервни части, които могат да бъдат получени чрез алтернативни технологии.

Rowenta БЛИЗО ДО ВАС...

Вашите продукти получават най-доброто обслужване от най-добрите професионалисти, обучени от Rowenta и винаги търсещи решение, за да удължат живота на един продукт.
Днес, повече от 6 200 оторизирани професионални сервизи работят с вас, за да осигурят устойчивост на продуктите навсякъде по света, независимо от къде са закупени.

Натиснете бутона, за да намерите най- близкия оторизиран сервиз. Не забравяйте да проверите дали вече не съществува решение на проблема сред многото източници на помощ онлайн.

Намерете сервиз Често задавани въпроси

6,200сервизни
центрове

Ремонтът е лесен

Само с едно посещение в наш ауторизиран сервиз, развалилата се част на вашия продукт може да бъде подменена.

Това помага да гарантираме сервзиране на продукта извън гаранционния период и прави възможна употребата му в продължение на много години.

Можете също така да поръчате резервни части и аксесоари за вашите продукти Rowenta директно онлайн.

Поръчайте части
Repair is easy

3D печат за поправка на вашите продукти за по-дълго!

Днес повече от 3000 продукта вече са отремонтирани с помощта на 3D принтиране. Тази технология позволява частта да се произвежда бързо при поискване, за да се намалят запасите от резервни части и да се разшири техната наличност. Всички 3D принтирани части преминават през специален процес на контрол, за да се гарантира качество и издръжливост.

3D Printing
Сега осъзнаваме, че това са продукти, които заслужават дълъг животАлен Паутро - вицепрезидент по удовлетвореност на потребителите
Вижте интервюто
Таблица за сравнение