Rowenta НА ВАША СТРАНА...
Нашите продукти са проектирани, така че лесно да се ремонтират, разглобяват и сглобяват.
Голям брой части се съхраняват отделно
(40000 референции се складират във Франция за Европа), за да може да се отремонтира, каквото е необходимо, и то на най-добрата цена.

Инженерите на Rowenta предлагат модификации, базирани на оперативна обратна връзка, за да са сигурни, че новите поколения продукти са още по-лесни за ремонтиране. Всяка нова референция на произведен продукт се сертифицира с етикет "10 години сервизна поддръжка".


Rowenta се ангажира средно до 10 години след закупуване на уреда да поддържа всички технически части за почти всички продукти*.

За да подсигури незабавна наличност на резервни части, половината от наличността се съхранява за бъдещи години, в които продуктите вече няма да се произвеждат.

Цената на ремонта често е по-ниска от цената за подмяна на продукт,
главно заради понижаването на цените на резервните части ( средно с 30% от 2012г ). Ремонтът не влияе върху качеството на работа на продукта и ограничава влиянието на боклука върху околната среда.
*Пoвече от 95% от продуктите продавани от Groupe SEB в Европа през 2016 подлежат на ремонт (от които 22% с изключение на максимум една или две недостъпни части, ремонтируеми при "разумни" разходи).

Rowenta БЛИЗО ДО ВАС...
Вашите продукти получават най-доброто обслужване от най-добрите професионалисти, обучени от Rowenta и винаги търсещи решение, за да удължат живота на един продукт.
Днес, повече от 6 500 оторизирани професионални сервизи работят с вас, за да осигурят устойчивост на продуктите навсякъде по света, независимо от къде са закупени.
Натиснете бутона, за да намерите най - близкия оторизиран сервиз. Не забравяйте да проверите дали вече не съществува решение на вашия проблем в секцията “ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ”
Намерете сервиз Често задавани въпроси6,500Оторизирани
сервизни
центрове
Ремонтът е лесен:
Лесно за поправка
Само с едно посещение в наш oторизиран сервиз, повредената част на вашия продукт може да бъде подменена.
Така гарантираме сервизиране на продукта извън гаранционния период, в продължение на много години.
Аксесоари
Можете също да закупите аксесоари директно от Вашият Rowenta сервизен център.
Намерете аксесоари3D ПРИНТИРАНЕ за да направи ремонтирането на продуктите лесно и животът им по- дълъг
За да осигури доживотна доставка на някои пластмасови части, от май 2016 г. Rowenta тества отремонтирането на продукти с 3D принтирани резервни части.