Инструкции за употреба и често задавани въпроси за CLEAN & STEAM MULTI RY8561

По-бързо, по-чисто, по-здравословно.

За да пестите време всеки ден, прахосмукачката с пара Clean & Steam Ultimate осигурява идеално и здравословно почистване за нула време на всички видове повърхности. Ефективност  с едно движение и перфектно почистващата мощност, комбинирани в един уред, който прави всичко: едновременно почиства и мие с пара подовете, а също така почиства с пара всички повърхности благодарение на подвижната ръчна парочистачка в комбинация с различни аксесоари към пакета. И всичко това с грижа за здравето, без да ползвате препарати. Парата  елиминира до 99,9% от акарите и бактериите като използва само чешмяна вода, без да са необходими химикали, екологично и здравословно за дома и околната среда. Максимална гъвкавост чрез широк набор от удобни аксесоари: различни видове микрофибърни кърпи, четки за килим и за всички настилки, пароконцентратор, уред за миене на прозорци и други

Референтен код : RY8561WH

Инструкции и Ръководство

Често задавани въпроси

Не, не трябва да добавяте почистващи препарати в резервоара.
Не, не трябва да добавяте парфюм или етерични масла в резервоара.
Вашият уред дава възможност за избор между две степени на пара:
- Позиция Eco: за подове като ламиниран/лакиран паркет, пътеки/килими*, камък/мрамор.
- Позиция Max: за подове като плочки/винил.
* Само за модели, снабдени с плъзгач за килими.

Бележка: Тези препоръки трябва да се спазват, за да се избегне повреждане на подовете.
• Препоръчваме Ви да прегледате инструкциите на производителя на пода за употреба и предпазни мерки. Препоръчително е да тествате повърхността, която трябва да почистите, преди да започнете.
• За меки подови настилки (килими, пътеки), първо оставете напръсканата област да изсъхне, за да се уверите, че няма промяна в цвета или деформация.
Свалете резервоара, като натиснете фиксаторите, отворете капака и го напълнете с вода.
Предупреждение: не добавяйте химикали, почистващи препарати или ароматизатори.
• За почистване на подове: микрофибърната кърпа „hard spot“ е специално предназначена за много замърсени подове, а кърпата „all floors“ – за ежедневна употреба в режим ECO (дървен под)/MAX (камък, теракота).
• За мокети и килими: използвайте аксесоара Ultra Glider в режим ECO.

• За почистване на прозорци и огледала: в режим ECO гумената ролка е предназначена за тази цел.
• За почистване на кухня, баня и тоалетна: можете да използвате комплектите четки, четката за фуги и парната дюза в режимите ECO/MAX.

• За тъкани: използвайте гумената четка с микрофибърен чорап в режим ECO за освежаване на платовете.
Свалете капака на контейнера за прах и извадете филтъра от пяна, изхвърлете го и поставете новия.
За да почистите главата, първо отделете държача, а след това – главата от корпуса на уреда. Поставете я под течаща вода и използвайте гъба, ако е необходимо. Оставете я да се изсуши напълно за 24 часа, преди да я поставите обратно.
Сменяйте филтъра от пяна на контейнера за прах веднъж на всеки 6 месеца.
Сменяйте филтъра против котлен камък (който се намира зад резервоара за вода) веднъж на всеки 3 месеца. Важно е да спазвате този тримесечен интервал, за да поддържате трайността на Вашия уред.
Можете да изперете кърпите с чешмяна вода или в пералнята на 40°C.
Внимание: Оставете кърпата и държача да изстинат след използване на уреда, за да избегнете изгаряния.
• Изпразвайте редовно контейнера за прах, почиствайте филтъра от пяна с вода и го оставяйте да изсъхне в продължение на 12 часа:

• Можете да изперете кърпите с вода или в пералнята на 40 °C. Почиствайте парната глава и аксесоарите с чиста вода и ги оставяйте да изсъхнат в продължение на 24 часа:

• Сменяйте патрона против котлен камък на всеки 3 месеца
• Тръбата или маркучът са частично запушени. отпушете ги.
• Контейнерът за прах е пълен: изпразнете го и го почистете.
• Контейнерът за прах не е поставен правилно. поставете го отново правилно.
• Главата за всмукване е замърсена: свалете моторизираната четка и я почистете.
• Филтърът от пяна за защита на мотора е пълен: почистете го.
• Вашият уред не е свързан към електрозахранването: проверете дали захранващият кабел е правилно свързан и дали бутонът за включване/изключване е натиснат.
• Резервоарът за вода е празен: напълнете го.
• Патронът против котлен камък е монтиран неправилно: поставете го в правилна позиция.
• Абсорбиращата дюза не се потапя: разклатете резервоара за вода, за да се потопи.
• Контейнерът за прах е пълен: изпразнете го.
• Липсва филтър или е монтиран неправилно: почистете филтъра и го монтирайте правилно.
Вие сте на позиция Max. Намалете силата на парата.
Парцалът е задръстен. Почистете го.
Преносимото устройство за почистване с пара не е свързано правилно. Проверете състоянието на конекторите и правилното окачване на преносимото устройство за почистване с пара.
Парцалът е твърде мокър.
Почистете го, използвайте позицията за пара Eco или поставете нов парцал.
Използвате химически продукти за премахване на котлен камък или добавки във водата.
Никога не добавяйте какъвто и да било продукт в резервоара за вода. Свържете се оторизиран сервизен център.
Аксесоарите са запушени или не е избран режим за почистване.
Сменете аксесоарите и изберете позиция Eco/Max, след което натиснете бутона за пара.
Събира се котлен камък по нагревателя. Проверете дали уредът работи без гъвкавия маркуч и аксесоарите му.
Ако е така, сменете гъвкавия маркуч и/или аксесоарите му. В противен случай се свържете с центъра за обслужване на клиенти или посетете най-близкия оторизиран сервиз.
След като се уверите, че сте спазили инструкциите за стартирането му от книжката с Инструкциите за употреба, проверете дали електрическият Ви контакт работи като включите друг уред. Ако все още уредът не работи, не опитвайте да го разглобите или поправите сами, а го отнесете в оторизиран сервизен център.
Не използвайте уреда. За да избегнете каквато и да било опасност, сменете кабелатв оторизиран сервизен център.
Уредът е направен от материали, които могат да бъдат регенерирани или рециклирани. Можете да оставите уреда в най-близкия пункт за събиране на отпадъци.
Ако смятате, че някоя част липсва, обадете се на Центъра за обслужване на клиенти, за да Ви окажем необходимото съдействие.
Моля, отидете на раздел „Аксесоари“ на интернет страницата, за да намерите лесно всичко необходимо за Вашия продукт.
Открийте по-подробна информация в раздел Гаранция на тази интернет страница.