Инструкции за употреба и често задавани въпроси за AIR FORCE

Референтен код : RH854801

Инструкции и Ръководство

Често задавани въпроси

Трябва да заредите новия си продукт в продължение на 16 часа преди първата употреба.
Използвайте позиция 1 за твърди подове, като ламинат, а позиция 2 за килими и мокети.
Преди да започнете почистването с прахосмукачката, се уверете, че по власинките на въртящата се четка няма натрупване на влакна, пух или косми.
От време на време трябва да почиствате дунапреновия филтър, тъй като той предпазва мотора. Можете да изперете филтъра в топла вода и да използвате малко течен перилен препарат. Изплакнете внимателно филтъра го оставете да изсъхне, преди да го поставите обратно на мястото му.
Можете да избършете прахосмукачката си с мека влажна кърпа.
Възможно е уредът да прегрява.
Изключете уреда и го оставете да се охлади поне 1 час.
Ако проблемът продължава, свържете се с центъра за обслужване на клиенти.
Зарядното устройство не е свързано правилно с уреда или е повредено.
Проверете дали зарядното устройство е правилно свързано или се свържете с оторизиран сервиз, за да го смени.
Батерията на уреда е разредена. Моля, заредете я.
Да, съвсем нормално е. Прахосмукачката може да остане постоянно свързана със зарядното без никакъв риск.
Задействала се е защитата срещу прегряване на уреда.
Спрете прахосмукачката. Проверете дали нещо не блокира въртенето на четката. Ако е така, отстранете предмета, почистете моторизираната четка и включете прахосмукачката.
• Тръбата или маркучът са частично запушени. отпушете ги.
• Контейнерът за прах е пълен: изпразнете го и го почистете.
• Контейнерът за прах не е поставен правилно. поставете го отново правилно.
• Главата за всмукване е замърсена: свалете моторизираната четка и я почистете.
• Филтърът от пяна за защита на мотора е пълен: почистете го.
• Въртящата се четка или маркучът са блокирани: спрете прахосмукачката и почистете частите.
• Четката е износена: свържете се с оторизиран сервиз, за да сменят четката.
• Ремъкът е износен: свържете се с оторизиран сервиз, за да сменят ремъка.
Не се използва правилното зарядно устройство или то е повредено.
Обърнете се към оторизиран сервиз, за да сменят зарядното устройство.
След като се уверите, че сте спазили инструкциите за стартирането му от книжката с Инструкциите за употреба, проверете дали електрическият Ви контакт работи като включите друг уред. Ако все още уредът не работи, не опитвайте да го разглобите или поправите сами, а го отнесете в оторизиран сервизен център.
Докато продуктът е включен в контакта, той се зарежда постоянно. По този начин батерията е винаги напълно заредена, за да е винаги готова за използване.
Проверете дали върху власинките на въртящата се четка не са се натрупали влакна, пух и косми – ако е необходимо, ги отстранете.
Ако устройството за топлинна безопасност е включено, изключете прахосмукачката си и проверете дали четките на Delta главата са чисти и не са блокирани и не могат да се завъртат поради натрупване на влакна, пух, козина и т.н.
Проверете филтъра и ако е в лошо състояние, сменете го.
Изпразнете контейнера за прах.
Проверете състоянието на четката и при необходимост я почистете или сменете.
Проверете дали батерията е напълно заредена след пълен цикъл на зареждане.
Ако батерията е повредена, моля, сменете я.
Уредът е направен от материали, които могат да бъдат регенерирани или рециклирани. Можете да оставите уреда в най-близкия пункт за събиране на отпадъци.
Ако смятате, че някоя част липсва, обадете се на Центъра за обслужване на клиенти, за да Ви окажем необходимото съдействие.
Моля, отидете на раздел „Аксесоари“ на интернет страницата, за да намерите лесно всичко необходимо за Вашия продукт.
Открийте по-подробна информация в раздел Гаранция на тази интернет страница.
Зависи от напрежението на батерията Ви и избраната настройка на прахосмукачката (под или килим). С батерия 24 V - 50 минути на позиция 1 и 40 минути на позиция 2. С батерия 18 V - 40 минути на позиция 1 и 30 минути в позиция 2.